هافبک فولاد به‌جای بازی مقابل ذوب‌آهن، فینال کوپا دل‌ری را در اسپانیا تماشا می‌کند!

روبرتو تورس هافبک کهنه‌کار و باتجربه اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان که دوران مصدومیت را طی می‌کند و امروز برابر ذوب‌آهن غایب است به اسپانیا سفر کرده تا مصاف اوساسونا مقابل رئال‌مادرید در فینال کوپا دل‌ری را نظاره‌گر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان امروز _جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

فولاد خوزستان برای بازی امروز یک غایب دارد و آن‌هم روبرتو تورس هافبک‌تهاجمی اسپانیایی‌شان است؛ تورس که دچار مصدومیت شده و دوران نقاهت خود را پشت‌سر می‌گذارد، با اجازه علیرضا منصوریان و با درخواست باشگاه اوساسونا، در تمرینات این تیم حاضر شد و قرار است در دیدار فینال فردا شب کوپا دل‌ری اسپانیا برابر رئال مادرید، اوساسونا را همراهی کند.

روبرتو تورس که زمانی با جواد نکونام در اوساسونا هم‌تیمی بود و پس از درخواست سرمربی وقت فولاد خوزستان برای پیوستن به این تیم، روی یار سابقش را زمین نزد و راهی عنابی‌پوشان خوزستانی شد، باتجربه‌ترین و کهنه‌کارترین بازیکن سال‌های اخیر اوساسونای اسپانیا به‌شمار می‌رود که ۳۵۳ بازی برای این تیم انجام داده و به‌عنوان اسطوره این باشگاه فردا شب در کنار هم‌تیمی‌های قبلی خود خواهد بود.

کد خبر 659202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.