واکنش ژابی آلونسو به پیشنهادات رئال‌مادرید و تاتنهام

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تمام شایعاتی که در مورد جدایی او از آلمان در تابستان جاری وجود دارد را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسطوره سابق رئال مادرید و لیورپول، از زمان نشستن بر روی نیمکت مربیگری بای‌آرنا، بایرلورکوزن را متحول کرده است و می‌خواهد با آنها به دستاوردهای بیشتری برسد.

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که باشگاه سابق آلونسو، رئال‌مادرید و تاتنهام علاقه‌مند به جذب این مربی اسپانیایی هستند، اما این مرد ۴۱ ساله کاملاً روی موفقیت با تیم فعلی‌اش متمرکز است

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خانگی بایر لورکوزن مقابل کلن در بوندسلیگا که قرار است عصر امروز (جمعه) برگزار شود، آلونسو درباره شایعات پیشنهاد رئال‌مادرید و تاتنهام، صحبت کرد.

وقتی یکی از خبرنگاران از این مربی ۴۱ ساله در مورد آینده‌اش سوال پرسید، آلونسو گفت: "من سال‌ها است که در فوتبال هستم، این شایعات عادی است، اما ما [بایرلورکوزن] هنوز چیزهای زیادی برای دستیابی داریم. به همین دلیل است که تمام هوش و حواسم در چند ماه گذشته، ۱۰۰ درصد اینجاست. مطمئناً من فصل آینده هم در آلمان خواهم بود."

این کلمات مطمئناً به این معنی است که سرمربی سابق تیم B رئال‌سوسیداد، در تابستان امسال ورزشگاه بای‌آرنا را ترک نخواهد کرد زیرا قصد دارد به لورکوزن کمک کند تا اتفاقات مثبت بیشتری را تجربه کند و آنها را به مدعیان قهرمانی بوندس‌لیگا تبدیل کند.

از زمانی که آلونسو در اکتبر هدایت این تیم را بر عهده گرفت، لورکوزن را کاملاً متحول کرده است. او به آنها کمک کرد تا در عرض هفت ماه از کاندیدای سقوط، به یکی از بهترین تیم‌های بوندسلیگا تبدیل شوند.

در ۳۱ بازی که آلونسو هدایت لورکوزن را برعهده داشته است، آنها ۱۷ بازی را برده‌اند (۷ تساوی، ۷ تساوی) و این آمار برای تیمی که قبل از جام جهانی در حال مبارزه برای فرار از سقوط بود، اتفاق فوق‌العاده‌ای است.

آنها پس از ۳۰ بازی، با ۴۸ امتیاز در رده ششم جدول بوندسلیگا قرار دارند و ۴۳ امتیاز از آنها، تحت هدایت آلونسو و در ۲۲ بازی بوده است. آنها در ۹ بازی لیگ، با آمار ۶ برد ۳ تساوی، بدون شکست هستند که این ارقام، شامل پیروزی دو بر یک برابر بایرن‌مونیخ است.

کد خبر 659189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.