گروه فوتبال سیتی، تیم باهیا برزیل را هم خرید

مالکان منچسترسیتی، (گروه فوتبال سیتی)، تیم برزیلی باهیا را با قراردادی به ارزش 158 میلیون پوند (198.7 میلیون دلار) خریداری کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مالکان باشگاه سیتی، تیم باهیا برزیل را نیز به مجموعه رو به رشد خود اضافه کرده‌اند که در حال حاضر شامل باشگاه‌هایی مانند نیویورک سیتی و باشگاه ملبورن سیتی است. قرارداد خرید باهیا به عنوان دومین معامله بزرگ در تاریخ CGF، پس از خرید منچسترسیتی ارزیابی می‌شود.

گروه فوتبال سیتی، ۹۰ درصد از باشگاه برزیلی را خریداری کرده است و ۱۰ درصد آن را به مدیریت فعلی باشگاه واگذار کرده است، که همچنان مسئول تصمیماتی مانند رنگ باشگاه باهیا و سایر مسائل خواهد بود. این باشگاه دو بار قهرمان لیگ‌برتر برزیل شده است که آخرین موفقیت آنها در سال ۱۹۸۸ بوده است.

فران سوریانو، مدیر اجرایی CFG، ادعا می‌کند که قرارداد خرید باهیا یک "پروژه بلندمدت" است و قول داده است که باشگاه تحت نظارت آنها به رشد خود ادامه خواهد داد.

آنها به تازگی فصل خود را در برزیل آغاز کرده‌اند و سه بازی هم برگزار کرده‌اند که یک برد و دو باخت نصیبشان شده است. آنها روز یکشنبه به مصاف کوریتیبا خواهند رفت.

کد خبر 659186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.