ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که در ترکیب خود یک غایب بسیار مهم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شادی گل مغانلو در جریان دیدار هفته گذشته مقابل ملوان باعث دریافت کارت زرد و هفت اخطاره شدن او شد تا بهترین گلزن سپاهان در فصل جاری در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان غایب باشد. به غیر از او سپاهان محروم یا مصدوم شاخصی ندارد، ضمن اینکه با توجه به فسخ قرارداد با کامسوبا، او نیز دیگر در لیست سپاهان حضور نخواهد داشت.

چارچوب دروازه سپاهان به نام پیام

پیام نیازمند فردا نیز در چارچوب دروازه سپاهان قرار خواهد گرفت و امیدوار است با گل نخوردن در این دیدار، کمک شایانی به پیروزی تیمش در این دیدار نسبتاً سخت کرده باشد. نیازمند در حالی که در سه بازی در فصل جاری در ترکیب سپاهان قرار نگرفته است ۱۲ بار موفق به کلین شیت یا بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است و از این حیث در رده چهارم بین دروازه‌بان‌های لیگ قرار دارد.

احتمال تغییرات در خط دفاع

اشتباه دانشگر روی گلی که در دیدار قبلی ملوان به ثمر رساند شاید منجر به خروج او از ترکیب اصلی و حضور سیاوش یزدانی در کنار نیلسون جونیور شود. مورایس در دو دیدار قبلی در سمت چپ خط دفاعی از امید نورافکن استفاده کرده است و اگر نخواهد تغییری ایجاد کند، نورافکن دفاع چپ سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان خواهد بود. در سمت راست نیز به نظر نمی‌رسد بازیکنی جز رامین رضائیان به کار گرفته شود.

ادامه غیبت ریگی در خط هافبک؟

عملکرد خوب جلال الدین علیمحمدی و محمد کریمی به عنوان دو هافبک وسط تیم و استفاده از دو مهاجم در دو دیدار گذشته شاید باعث ادامه نیمکت نشینی ریگی برابر نفت مسجد سلیمان شود. ریگی که تا پیش از محرومیتش یار ثابت ترکیب سپاهان به شمار می‌رفت در دیدار با ملوان نیمکت نشین بود. در کنار کریمی و علیمحمدی به احتمال فراوان میلاد زکی پور در چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست خط هافبک به کار گرفته می‌شوند. البته در فاز تهاجمی با اضافه شدن رضائیان، احمدزاده به مرکز منتقل می‌شود تا از قدرت دریبل و شوت از پشت محوطه جریمه او نیز استفاده شود.

زوج عیسی و ایگور در خط حمله

اگر مورایس مانند دو بازی قبلی بخواهد از دو مهاجم نوک در ترکیب استفاده کند به احتمال فراوان عیسی مرادی و ایگور کاتاتو دو مهاجم سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان خواهند بود. همچین احتمال بازی یاسین سلمانی نیز به جای یکی از این دو بازیکن وجود دارد. البته مورایس اگر از تک مهاجم برابر نفت مسجد سلیمان استفاده کند ممکن است مسعود ریگی به جای یکی از بین مرادی و کاتاتو به ترکیب اصلی برسد تا ترکیب سپاهان مانند بازی‌های قبل از هفته بیست‌وششم شود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضائیان، جلال الدین علیمحمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، ایگور کاتاتو و عیسی مرادی

کد خبر 659159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.