افزایش ۴۵ درصدی بودجه ١۴٠٢ نسبت به بودجه سال گذشته

سرپرست شهرداری مشهد گفت: بودجه سال ١۴٠٢ نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است و پروژه‌ جدیدی برای منطقه ١٠ به همت همکاران شهرداری و این منطقه تحقق خواهد یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد جواد اصغری در افتتاح پایگاه چند منظوره مدیریت بحران شهدای باغبان و ١١ پروژه در منطقه ١٠ با اشاره به رشادت و دلیری شهدای امر به معروف و شهید شهرکی و همه شهدا و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان، اظهار کرد: در این ایام رشادت‌ها و غیرت پرستی این عزیزان زبانزد همه عالم شده است.

وی افزود: در دوره ششم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تاکید زیادی به موضوعات پیرامونی و حاشیه شهر شده است، البته منطقه ١٠ جزو مناطق جوان، برخوردار و نیمه برخوردار است و تنها در بخش‌های از این منطقه بافت‌های ناکارآمد شهری وجود دارد که برنامه ریزی جهت رسیدگی به این مناطق شده است.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه تاکید شورای اسلامی شهر و کمیته‌های نظارتی که در این محدوده فعالیت می‌کنند ناظر بر این قضیه است، خاطرنشان کرد: این منطقه هزار و ٣٠٠ هکتار مساحت و ٣۶٠ هزار نفر جمعیت دارد؛ پروژه‌هایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، مبارک اهالی این منطقه باشد.

اصغری تصریح کرد: بودجه سال ١۴٠٢ نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته و پروژه‌هایی جدید برای این منطقه در حوزه‌های ترافیکی، توسعه فضای سبز، فرهنگی، ورزشی و فضاهای گذران اوقات فراغت و خدماتی مختلف توسط شهرداری پیش بینی شده است که با همت همکاران در شهرداری و منطقه تحقق خواهد یافت.

وی گفت: امام جماعت مسجد حضرت عباس (ع) و هیئت امنای آن در احداث مجموعه شهدای باغبان و سالن چند منظوره همراهی کرده‌اند که قدردان آنان هستیم.

کد خبر 659155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.