ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۸ امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر پذیرای صنعت‌نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت‌نفت آبادان امروز _جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

از همین‌رو ترکیب احتمالی ریکاردو ساپینتو برای مصاف امروز تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم که در ادامه می‌خوانید؛

حسینی در اندیشه دبل کلین‌شیت روبه‌روی برزیلی‌ها

سیدحسین حسینی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تعداد ۱۲ کلین‌شیت به‌ثبت رسانده و از این حیث در بین گلرهای برتر قرار دارد؛ کاپیتان شماره‌یک استقلالی‌ها در نیم‌فصل دوم و پس از سپری‌کردن دوران مصدومیت خود عملکرد چندان جالبی نداشته و توانسته چهار کلین‌شیت به‌جای بگذارد. البته حسینی در بازی رفت آبی‌های پایتخت مقابل صنعت‌نفت کلین‌شیت کرد و حالا به‌دنبال این است تا دروازهاش را برای دومین بازی پیاپی مقابل آبادانی‌ها بسته نگه‌دارد. این سه‌هفته پایانی به‌شدت حساس دنبال می‌شود و حسینی می‌تواند با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش یکی از عوامل بقای استقلال تا هفته پایانی در کورس قهرمانی باشد.

بازگشت سه مدافع اصلی آبی‌ها به ترکیب در غیاب آچار فرانسه

تیم فوتبال استقلال پس از شکست در شهرآورد پایتخت، جام‌حذفی را با پیروزی مقابل پارس‌جنوبی جم پشت‌سر گذاشت؛ در آن دیدار ریکاردو ساپینتو به عارف غلامی استراحت داد اما رافائل سیلوا مانند سایر بازی‌های فصل جاری در ترکیب ثابت قرار گرفت. به‌نظر می‌رسد شماره پنج استقلال امروز به ترکیب ۱۱ نفره برمی‌گردد و رافائل سیلوا به‌همراه جعفر سلمانی در خط‌دفاعی خواهند بود. البته تنها تغییر قطعی آبی‌ها در سمت‌راست است، جائی‌که به‌علت مصدومیت کوین یامگا باید شاهد حضور احتمالی صالح حردانی باشیم که این فرصت را دارد تا در سه هفته باقی‌مانده با عملکرد خوب خود اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال را جلب کند.

جا افتاده مانند خط‌میانی استقلال

در مصاف هفته گذشته استقلال در برابر پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند و عقب‌تر از آنان روزبه چشمی قرار داشت اما در جم آرش رضاوند به نیمکت رفت و سعید مهری برای آبی‌پوشان بازی کرد. تغییر تاکتیکی که شدیداً جواب داد و شماره هشت استقلال تنها گل این تیم که منجر به صعود به جمع چهار تیم پایانی شد را به‌ثمر رساند. با این وجود ساپینتو برای اینکه سه‌امتیاز را در تهران نگه‌دارد و در رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نماند یک عنصر هجومی را به خط‌میانی‌اش برمی‌گرداند تا استقلال با تمام قوا در برابر شاگردان عبدالله ویسی بایستد چرا که آرش رضاوند در کنار مهدی مهدی‌پور و روزبه چشمی بهترین‌های استقلال در میانه‌زمین هستند.

ریکاردو ساپینتو و مثلث هجومی همیشگی

آبی‌پوشان پایتخت هرچقدر که در خطوط میانی و دفاعی شانس زیادی نیاورده‌اند، در خط‌هجومی یکی از آماده‌ترین عناصر را در اختیار دارند که هر تیمی را به دردسر می‌اندازد. مهدی قایدی شاخص‌ترین و آماده‌ترین بازیکن استقلال است که در هفته‌های اخیر ۹ گل به‌ثمر رسانده و جزو برترین گلزنان لیگ هم به‌شمار می‌رود. ضمن اینکه محمد محبی یار همیشه همراه مهدی قایدی هم روی فرم است و می‌تواند با تکنیک‌ناب خود به‌مانند قایدی برای استقلال فرصت‌های گلزنی فراهم کند. علاوه‌بر این دو امیرارسلان مطهری همیشه یک مهاجم تمام‌کننده است که می‌شود روی او حساب ویژه‌ای باز کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت‌نفت

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 659153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.