شناسایی ظرفیت‌های شهرستان بانه و فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر بررسی ظرفیت‌های شهرستان بانه و فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان کردستان، جلسه‌ای پیرامون مسئله کولبری با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و اعضای شورای تغامین بانه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ذبیح‌الله خدائیان با بیان اینکه همه مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، اظهار کرد: شناسایی ظرفیت‌های شهرستان بانه و فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مورد تأکید است.

رئیس سازمان بازرسی بر ساماندهی کولبران تأکید و با اشاره به توسعه بازارچه‌های مرزی، خاطرنشان کرد: تسریع در ترخیص کالا و افزایش نظارت‌ها به منظور جلوگیری از قاچاق امری مهم تلقی است و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای رفع مسائل منطقه باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شناسایی مسائل و مشکلات بازارچه سیران‌بند در جریان این سفر، مأموریت‌هایی را برای معاون سیاسی و قضائی سازمان بازرسی و بازرس کل استان کردستان به منظور ساماندهی بازارچه تعریف کرد.

منبع: فارس

کد خبر 659145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.