ارزش‌گذاری مقام معلم به معنای سرمایه‌گذاری در جامعه است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ارج نهادن مقام معلم سرمایه‌گذاری در جامعه است و هزینه تلقی نمی‌شود، چراکه زیرساخت کشور آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امروز پنجشنبه _چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان، اظهار کرد: ارج نهادن مقام معلم سرمایه‌گذاری در جامعه است و هزینه تلقی نمی‌شود، چراکه زیرساخت کشور آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: هدف از این دیدار تبریک فرارسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم بوده است؛ مدرسه و آموزش و پرورش محلی است که آینده هر فردی در کشور و موفقیت آن در این مسیر شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دیدار با فرهنگیان، گفت: معلم کسی است که ثمره وجود خود را به دانش‌آموز منتقل می‌کند و از برکت وجود معلمان است که کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

سردار فدا افزود: هر آنچه به مقام معلم بها داده شود سرمایه‌گذاری است، چراکه زیرساخت کشور آموزش و پرورش است.

لبخند رضایت رهبر انقلاب از آموزش و پرورش برای ما بسیار ارزشمند است

محمدرضا ابراهیمی امروز پنجشنبه _چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار با فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، اظهار کرد: لبخند رضایت رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) از آموزش و پرورش برای ما بسیار ارزشمند است، اما ایشان مطالباتی نیز داشته و دارند که باید تلاش کنیم محقق شود.

وی با گرامیداشت یاد شهید مطهری در هفته معلم، افزود: در جایگاه عام بسیاری از انسان‌ها معلم هستند، همانند کسانی که از دستاوردهای کشور حفاظت و پاسداری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تشکر از حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها در عمل بسیار مؤثر است و امیدواریم به همین شیوه ادامه پیدا کند.

ابراهیمی با اشاره به جذب نیرو در آموزش و پرورش، تصریح کرد: چندین مرحله استخدام پیش‌رو خواهیم داشت که آموزگاران، دبیران، مربیان پرورشی، نیروهای خدماتی و دانشجو معلمان از طریق آن جذب و پس از برگزاری آزمون دو تا سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه خواهند شد تا بهترین افراد پس از گزینش استخدام شوند.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان نمونه و نخبه علاقه‌مند به دانشگاه فرهنگیان استقبال خواهیم کرد، چراکه در این صورت آموزش و پرورش به جایگاه ایده‌آل مورد نظر در سال‌های آینده خواهد رسید.

کد خبر 659140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.