کلنگ‌زنی احداث مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در نجف‌آباد انجام شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت: همزمان با ایام گرامیداشت مقام معلم، آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در نجف‌آباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یدالله عابدی در برگزاری آئین کلنگ‌زنی آموزشگاه ۹ کلاسه خیرساز در شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: همزمان با ایام گرامیداشت مقام معلم اتفاقات خوبی در شهرستان نجف‌آباد در زمینه ساخت‌وساز پروژه‌های آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: افتتاح سالن دکتر شریعتی، کلنگ‌زنی مدرسه ۹ کلاسه و پیشرفت پروژه خیریه دانش‌آموزی از برنامه‌هایی است که در این هفته در نظر گرفته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد خاطرنشان کرد: هم‌زمان با ایام گرامیداشت مقام معلم، آئین کلنگ‌زنی مدرسه ۹ کلاسه با اهدای زمین، خیر نیک‌اندیش مرحوم حاج محمود پزشکی و به همت خیران مدرسه‌ساز حاج عباسعلی طالب به زمین زده شد.

به گزارش ایمنا، آئین کلنگ‌زنی مدرسه ۹ کلاسه با اهدای زمین توسط خیر نیک‌اندیش مرحوم حاج محمود پزشکی و با تأمین اعتبار خیران نیک‌اندیش مدرسه‌ساز حاج عباسعلی طالب با حضور فرماندار شهرستان نجف‌آباد، مدیر آموزش و پرورش و مدیرعامل انجمن خیران مدرسه‌ساز برگزار شد.

این واحد آموزشی ۹ کلاسه دارای ۱۳۰۰ متر زیربنا، کارگاه، نمازخانه و سالن اجتماعات است.

کد خبر 659139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.