معمای بزرگ جانشینی آنچلوتی در رئال مادرید

شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی آنچلوتی از نیمکت رئال مادرید در تابستان شنیده می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، کارلو آنچلوتی در سال ۲۰۲۳ فشار زیادی را روی شانه‌هایش احساس می‌کند و وضعیت رئال مادرید در سال جاری می‌تواند روی آینده سرمربی ایتالیایی تأثیر بسیاری زیادی بگذارد.

با تسلیم کردن لالیگا به بارسلونا، رئال مادرید شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد اما در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا همچنان مدعی قهرمانی است. کهکشانی‌ها که سال گذشته نیز موفق شدند بر قله اروپا قرار بگیرند، امسال در نیمه نهایی باید به مصاف سیتی بروند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فصل گذشته قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا را برای تیمش به دست آورد، اما به نظر می‌رسد که این موضوع در شرایط کنونی برای تیم مادرید اهمیتی ندارد. احتمال پیوستن آنچلوتی به برزیل و گمانه زنی درباره جانشین او در مادرید باعث شده تا ژابی آلونسو نیز به نیمکت رئال مادرید نزدیک شود.

بحث‌های جنجال برانگیز در هفته‌های اخیر پس از پیروزی رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل بارسلونا، آنچلوتی را تا حدی در شرایط بهتری قرار داده است. با این حال، تنها سه روز قبل از فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا، شایعات بیشتری در مورد احتمالی به گوش می‌رسد.

باشگاه رئال مادرید می‌تواند به سرمربیان قدیمی همچون زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو و رائول گونزالس فکر کند.

همچنین از افرادی چون آلوارو آربلوا، مائوریسیو پوچتینو و ژابی آلونسو به عنوان گزینه‌های احتمالی نام برده شده است. آلونسو به دنبال عملکرد درخشان خود با بایر لورکوزن در سراسر اروپا مورد توجه قرار گرفته است. آنتون میان، روزنامه‌نگار نیز خاطرنشان کرده که احتمال جدایی آنچلوتی در تابستان وجود دارد.

کد خبر 659081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.