عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری مانور اطفای حریق و امداد و نجات در زنجان تا پیش‌بینی هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری بروجرد و شهرداری تبریز آماده برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مانور اطفای حریق و امداد و نجات در زنجان برگزار شد

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: مانور اطفای حریق و امداد و نجات روز پنجشنبه در زنجان برگزار شد.

هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری بروجرد پیش‌بینی شد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری بروجرد در سال جاری پیش‌بینی شده است که تلاش می‌کنیم بروجرد جزو بهترین شهرهای غرب کشور قرار بگیرد.

شهرداری تبریز آماده برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی این شهر و همجواری با کشورهای دارای ظرفیت اقتصادی بالا گفت: شهرداری تبریز در نظر دارد همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار خارجی برگزار کند.

فوت راننده زن بر اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق در خمینی‌شهر

مهدی مرادیان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از فوت یک راننده زن بر اثر برخورد خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق در محور خمینی‌شهر در غرب اصفهان خبر داد.

شهروندان پوشال‌های مستعمل کولرها را در کنار مخازن پسماند قرار دهند

رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شهروندان خواست تا برای حفظ محیط زیست پوشال‌های مستعمل خود را کنار مخازن پسماند قرار دهند.

بوستان ملی باراجین زمینه‌های تبدیل قزوین به منطقه گردشگری ایران را دارد

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: بوستان ملی باراجین با ظرفیت‌های کم نظیر خود می‌تواند کهن شهر تاریخی قزوین را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.

کد خبر 659068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.