بسیاری از مشکلات شهرها با تحقق مدیریت واحد شهری رفع می‌شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: آنچه در قانون شوراها مهم است تحقق مدیریت واحد شهری است، اما این قانون تاکنون ناقص اجرا شده است که اگر تحقق یابد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی امروز _پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در همایش شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان اظهار کرد: دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در پیامی روز شوراها را در اردیبهشت ماه مشخص می‌کند، اما اینکه ما در اجرا چه کردیم به ما برمی‌گردد.

وی ادامه داد: آنچه در قانون شوراها مهم است تحقق مدیریت واحد شهری است اما این قانون تاکنون ناقص اجرا شده است که اگر تحقق یابد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تصریح کرد: قانون شوراها دارای آئین نامه‌های اجرایی و داخلی است که در طول سال‌ها شکل گرفته است، اما این آئین‌نامه‌ها باید اصلاح شود، امر مهمی که ریاست جمهوری نیز در دیدار اخیر با اعضای شوراها به آن اشاره کرد و خواستار اصلاحاتی شد.

وی با بیان اینکه شفاف سازی مالیات ارزش افزوده از دیگر مطالبات است و نحوه توزیع آن باید پیگیری شود، گفت: در موضوع توزیع ماشین آلات و اعتبارات نیز انتقاداتی داریم، اصفهان را استانی برخوردار در کشور می‌دانند، هر چند این فضا در حال تغییر است، اما باید بدانند در استان اصفهان هزاران مشکل وجود دارد.

آخوندی با اشاره به اینکه حوزه گردشگری و سرمایه گذاری مورد حمایت استاندار است، خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی در روستاها با برگزاری اتاق فکر پیگیری می‌شود که ثمرات آن را چند ماه آینده مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر 659067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.