۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
رم برای مهاجمش ۴۰ میلیون می‌خواهد

فصل نه چندان خوب آبراهام در پایتخت ایتالیا باعث شده تا گمانه‌زنی درباره جدایی او به گوش برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس قیمت درخواستی باشگاه رم برای تامی آبراهام را پرس و جو کرده‌اند.

بازیکن ۲۵ ساله تیم رم به پایان دومین سال خود در ورزشگاه المپیکو نزدیک می‌شود و شرایط او در این تیم را می‌توان یک موفقیت قابل توجه توصیف کرد. با این حال، در حالی که آبراهام در ۹۹ بازی خود در تمامی رقابت‌ها ۳۶ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده، تنها هشت گل از این گل‌ها در این فصل در سری آ به ثبت رسیده است.

عملکرد نزولی آبراهام باعث شده تا باشگاه رم برای فروش این بازیکن در تابستان پیش رو اعلام آمادگی کند. زمانی که چلسی به آبراهام اجازه انتقال به پایتخت ایتالیا را داد، بند بازخرید ۶۸ میلیون پوندی برای وی در نظر گرفت که قرار است قبل از فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ فعال شود.

روز کاغذ، اگر آبی‌ها بخواهند یکی از برترین محصولات آکادمی خود را پس بگیرند، می‌توانند در اولویت باشند. با این حال به نظر می‌رسد که رم مایل است با رقم بسیار پایین‌تری اجازه جدایی آبراهام را بدهد.

پیشنهادی به ارزش ۴۵ میلیون یورو (۳۹.۵۹ میلیون پوند) ممکن است برای وسوسه کردن رم به فروش کافی باشد. این مبلغ هنوز هم بیشتر از هزینه ۳۴ میلیون پوندی است که این تیم در سال ۲۰۲۱ برای مهاجم چلسی پرداخت کرد.

باشگاه‌های منچستریونایتد، تاتنهام هاتسپر و استون ویلا به جذب آبراهام علاقه نشان داده‌اند. پاری سن ژرمن نیز از مشتریان این بازیکن محسوب می‌شود و با توجه به جدایی احتمالی ستاره‌های این تیم، شاید آبراهام یکی از گزینه‌های اصلی تقویت خط حمله در پاریس باشد

کد خبر 659055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.