فاصله دو قدمی آلکاراس تا دفاع از عنوان قهرمانی تنیس مادرید

کارلوس آلکاراس با پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تنیس هزار امتیازی مادرید، به نیمه‌نهایی صعود کرد و در آستانه فتح دوباره این جام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تنیس هزار امتیازی مادرید، عصر روز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ پیگیری شد و کارلوس آلکاراس در دیداری جذاب و نزدیک، با نتیجه دو بر صفر از سد کارن خاچانوف روس گذشت تا برای دومین دوره متوالی راهی مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات شود.

کارلیتوس که مدافع عنوان قهرمانی است و برای تکرار آن پای به این رقابت‌ها گذاشته، در این مرحله به‌مصاف برنده تقابل چوریچ و ژانگ خواهد رفت و در صورت صعود به فینال، این شانس را خواهد داشت تا چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در رقابت‌ها که در کشور اسپانیا برگزار می‌شود برای خود به‌دست بیاورد.

گفتنی است نفر دوم رنکینگ جهانی، فصل گذشته نیز هر دو تورنمنت مادرید و بارسلونا را با قهرمانی پشت‌سر گذاشت و امیدوار است پس از قهرمانی هفته قبل در بارسلونا، این هفته در پایتخت کشورش از عنوان خود دفاع کند و جشن تولد بیست سالگی‌اش را با کسب یک قهرمانی دیگر و اضافه‌کردن آن به تالار افتخارات خود شیرین‌تر کند.

کد خبر 659031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.