با تلفن ابری آس تل سیستم تلفنی خود را هوشمند کنید

تلفن ابری آس تل در واقع خط تلفن ثابت شهری می باشد که روی بستر اینترنت قابل استفاده است و نیازی به سیم کشی مخابرات ندارد.

تلفن ابری آس تل چیست؟

تلفن ابری آس تل در واقع خط تلفن ثابت شهری می باشد که روی بستر اینترنت قابل استفاده است و نیازی به سیم کشی مخابرات ندارد، سرویس تلفن ابری یک سیستم نرم افزاری می باشد که امکان استفاده خطوط تلفن voip را بر روی اپلیکیشن فراهم می کند و امکانات نرم افزاری مانند انتقال تماس ، ضبط مکالمات ،دایورت تماس ، نظرسنجی پایان مکالمه و ... را ارائه می دهد.
تلفن ابری جایگزین مناسبی برای تلفن مجازی می باشد چون با شماره ثابت شهری همانند خطوط مخابراتی می باشد.

خط تلفن voip چیست و چگونه تهیه می شود؟

خط تلفن voip یک شماره تلفن با پیش شماره استان می باشد ، این خطوط توسط اپراتورهای فعال کشور همانند آسیاتک ، شاتل ، پیشگامان ، صبانت ، مخابرات ارائه می شوند خطوط voip امکان اتصال و استفاده روی سرویس مرکز تماس voip را دارند ، خط تلفن ویپ بهمراه سرویس تلفن ابری امکان استفاده در مناطق مختلف را دارد و عملا قابلیت محدودیت جغرافیایی در این سرویس از بین می رود.
خط تلفن ثابت اینترنتی نام دیگر خطوط voip می باشد خط تلفن ثابت اینترنتی با پیش شماره تمامی استان ها قابل ارائه می باشد این خطوط هشت رقمی هستند و چهار رقم آنها برای هر FCP ثابت می باشد.
امکان ارائه خطوط voip به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد در صورتی که خط بنام شخص حقیقی ثبت شود یک تماس همزمان را دارد و برای دریافت چندین تماس همزمان روی خط بدون مشغولی خط می بایست خط به صورت حقوقی ثبت شود و روی خط کانال یا تماس همزمان دریافت شود.
هزینه خطوط یکبار پرداخت می شود و به صورت مادام مالک خط تلفن ثابت خواهید بود همچنین هزینه کانال در تمامی اپراتورها یکباره است.

تفاوت خطوط تلفن voip (خط تلفن ابری) با خط تلفن مخابراتی چیست؟

خطوط تلفن مخابراتی میتواند چهار ، پنج یا هشت رقمی باشد و برای استفاده به صورت سیم کشی و کابل کشی تحویل خواهد شد ؛ اما خطوط اینترنتی voip فقط هشت رقمی هستند به صورت اینترنتی ارائه می شوند.

با تلفن ابری آس تل سیستم تلفنی خود را هوشمند کنید

مزایای تلفن ابری آس تل چیست؟

بسیاری از کسب و کارها پس از جابجایی شماره تماس خود را از دست می دهند به کمک تلفن ابری آس تل ، شما یک شماره ثابت به صورت مادام العمر خواهید داشت و نگران از دست دادن شماره تماس خود نخواهید بود.
همچنین شنیدن صدای منشی گویا ، ضبط مکالمات ، آرشیو گزارشات تماس از نکات مهم در مدیریت کسب و کار می باشد.
تلفن ابری آس تل امکانات بسیاری را به شما می دهد و از این رو این سرویس مناسب کسب و کارها ، شرکت ها و فروشگاه ها می باشد.

امکانات سرویس تلفن ابری آس تل به شرح زیر می باشد.

ارائه داخلی های مختلف ( هر داخلی به یک نفر اختصاص داده می شود.)
صف تماس (تعریف دپارتمان)
تلفن گویا ( معرفی بخش های مختلف مجموعه شما، و ارتباط مستقیم با اپراتورهای یک بخش خاص)
پشتیبانی از زبان فارسی ، عربی ؛ انگلیسی و ترکی
سافت فون اختصاصی
گزارشات ریز مکالمات (آرشیو روی پنل وب و اکسل)
پشتیبانی از ضبط مکالمات
انتقال مکالمات (دایورت)
نظر سنجی
صندوق صوتی(فعال کردن انتقادات و پیشنهادات)
تنظیم ساعت کاری
پنل اختصاصی ( پنل وب)
کنفرانس (برقراری کنفرانس بین افراد داخل مجموعه و افراد با شماره بیرون از مجموعه، کنفرانس کاملا ضبط و آرشیو خواهد شد.)
برقراری تماس DISA
داشبورد و مانیتورینگ زنده
ایجاد لیست سیاه و سفید و تماس vip
شنود آنلاین مکالمه
دور کاری (کارمندان میتوانند در منزل تلفن های خود را پاسخگو باشند.)
تنظیم سطح دسترسی کاربران
میزان کارکرد اپراتور
گزارشات پیشرفته نموداری و آماری
تفکیک تماس
امکان page داخلی ها
قابلیت call pickup
پشتیبانی از وب سرویس برای رویدادها CRM
مهمترین مزایای سرویس تلفن ابری مدیریت تماس ها و جلوگیری از ، از دست رفتن تماس ها می باشد و این مورد به کمک گزارشات آنلاین ، شنود ، چیدن سناریوی تماس ورودی و خروجی ، دایورت کردن تماس و تنظیم ساعت اداری امکان پذیر می باشد.

با تلفن ابری آس تل سیستم تلفنی خود را هوشمند کنید

هزینه های سرویس تلفن ابری چگونه است و به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه های سرویس های تلفن ابری به موارد مختلفی بستگی دارد هزینه نرم افزاری و سخت افزاری در تعیین هزینه سرویس تلفن ابری تاثیر گذار است هزینه های نرم افزاری شامل ، نرم افزار مرکز تماس می باشد که یکبار نصب و راه اندازی می شود و هزینه های سخت افزاری شامل خدمات نگهداری سرویس روی سرور می باشد همچنین این سرویس ها دارای پشتیبانی تیکت و تلفن می باشند بهمین خاطر نوع پشتیبانی هم در قیمت گذاری سرویس موثر می باشد.

تلفن اینترنتی همون تلفن ابریه؟

جواب این سوال میتواند بله و خیر باشه، در واقع هر خط تلفن ثابتی که روی بستر اینترنت قابل استفاده باشد تلفن اینترنتی گفته میشود و این تلفن اینترنتی میتواند توی محل شما به صورت لوکال راه اندازی شودیا به صورت کلود راه اندازی شود و اما تلفن ابری سرویس تلفنی هست که روی سرور راه اندازی میشود و شما نیازی به نگهداری تجهیزات سخت افزاری ندارید.

با خرید تلفن ابری آس تل چگونه هوشمند شویم؟

پس از خرید تلفن ابری آس تل و خط تلفن اینترنتی میتوانید مرکز تماس خود را به سی آرم وصل کنید و فعالیت های داخل مجموعه خود را به سیستم تماس متصل کنید پس از انجام این کار امکاناتی از قبیل ارسال پیام صوتی (پیام تبریک یا تبلیغاتی) ، ارسال فکس ، تماس رایگان روی سایت ، و امکان تماس امن درون اپلیکیشن های اختصاصی خود را دارید.
همچنین با گسترش و توسعه نرم افزارهای سمت خود میتوانید ارتباط و اتصال به مرکز تماس به آنها را ایجاد نمایید و جهت تسهیل ارتباطی از خدمات تلفن روی سایر بستر استفاده نمایید.
جهت دریافت مشاوره میتوانید از طریق وبسایت آس تل به نشانی اینترنتی https://astel.ir ارتباط بگیرید.

کد خبر 659027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.