۹۵۴ شهید کارگر به انقلاب اسلامی تقدیم شدند

مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: کارگران در تمام عرصه‌های انقلاب، مجاهدانه حضور داشتند و همان‌گونه که در سنگر صنعت بی‌وقفه تلاش می‌کنند، ۹۵۴ شهید سرافراز را تقدیم دفاع از وطن کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اکبریان امروز _پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در یادواره ۹۵۴ شهید کارگر شهرستان اصفهان اظهار کرد: شهید شمع محفل بشریت است و در عصر جهاد و مقاومت، برای آحاد ملت شریف مردم ایران اسلامی و رهروان راه شیعیان واجب است که یاد و خاطره شهدا را پاس بدارند.

وی افزود: کارگران ولایت‌مدار شهرستان اصفهان، نمونه‌ای بارز عشق به ولایت و جمهوری اسلامی هستند. کارگران در تمام عرصه‌های انقلاب، مجاهدانه حضور داشتند و همانگونه که در سنگر صنعت بی‌وقفه تلاش کرده‌اند و ۹۵۴ شهید سرافراز را تقدیم دفاع از وطن کردند.

مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: این همایش به پاس رشادت‌های شهدای کارگر و تجلیل از ۹۵۴ شهید گلگون‌کفن، با همراهی ادارات و نهادهای مختلف برنامه‌ریزی و برگزار شد تا فرصتی برای توجه به عظمت مقام شهادت و شهید در فلسفه و تفکر شیعیان علوی و تجلیل از خانواده محترم ۲۰ شهید کارگر به نمایندگی از شهدای کارگر استان باشد.

کد خبر 658993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.