فعالیت ۱۵۳ کارگر در پایانه‌های مسافربری اصفهان/ لزوم حمایت از قشر کارگر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: پایانه‌های مسافربری اصفهان در حال حاضر ١۵٣ کارگر دارد که بسیاری از آنها در بخش نظافت و ساماندهی پایانه‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل توکلی در آئین تجلیل از کارگران سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان یکی از مکان‌های پرتردد و مردمی است که بخش مهمی از نظافت این پایانه‌ها مرهون تلاش کارگران این مجموعه است.

وی با بیان اینکه کار در پایانه‌ها با چالش‌های مختلفی همراه است، افزود: معتقد هستیم کارگران موتور محرکه این مجموعه و تمام امور از نظافت محوطه بیرونی گرفته تا کمک به مسافران توسط این قشر زحمتکش انجام می‌شود، لذا باید انگیزه لازم را برای کار و تلاش داشته باشند که این انگیزه باید توسط کارفرمایان در کارگران ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس حمایت‌های لازم از این قشر را با پرداخت به موقع حقوق و مزایا، رفاهیات و برنامه‌های ورزشی در جهت سلامت و نشاط کارگران به همراه خانواده، تقدیر و تجلیل از کارگران نمونه، زحمتکش و فداکار و نیز برگزاری برنامه‌های شاد خانوادگی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: پایانه‌های مسافربری اصفهان در حال حاضر ١۵٣ کارگر دارد که بسیاری از آن‌ها در بخش نظافت و ساماندهی پایانه‌ها مشغول فعالیت هستند.

توکلی گفت: پایانه‌های مسافربری یک مرکز بسیار پر رفت و آمد است و کارگران زحمتکش روزانه با مشکلات زیادی از سوی مسافران مواجه هستند که نمونه آن در سال گذشته پیدا کردن کیف پول توسط دو کارگر که به صاحبان آن برگشت داده شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای شاد برای کارگران زحمتکش این مجموعه در آستانه سالروز جهانی کارگر اظهار کرد: به فکر تعالی این مجموعه هستیم، در این راستا سال گذشته باهدف گذاری که در بخش پایانه‌ها صورت گرفت تغییراتی در بخش ارائه خدمات ایجاد شد که رضایت و بازخورد خوبی از سوی مسافران داشت، این مهم حاصل خدمات ارزنده کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی محسوب می‌شوند.

کد خبر 658984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.