اجرای ۵ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اردبیل

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حدود پنج هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در سطح شهر اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد عباس‌زاده امروز _پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته در سطح شهر اردبیل در حوزه سرمایه‌گذاری اتفاق‌های بسیار مؤثر و مناسبی افتاده است و حدود پنج هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اردبیل در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه همواره شهر اردبیل طی سال‌های گذشته با خلأهای سرمایه‌گذاری مواجه بوده است، افزود: در حال حاضر این خلأها با تلاش‌های استاندار و شهردار اردبیل در حال رفع شدن است و نیاز است تمام مسئولان و مدیران استانی مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری به مانع‌زدایی‌ها کمک کنند، چرا که سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار جزو سیاست‌های کلان کشوری و استانی است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به جابه‌جایی بازار میوه و تره‌بار در ورودی شهر اردبیل گفت: بازار میوه و تره‌بار در ورودی شهر با ۱۳۶ حجره تراکم بالایی دارد که منجر به ازدحام حجره‌ها و شلوغی منطقه شده است، جابه‌جایی بازار ضروری به نظر می‌رسد اما موانعی وجود دارد. این بازار می‌تواند به خارج از محدوده شهر انتقال پیدا کند.

وی تصریح کرد: وانت‌بارهای شهر یکی از معضلات اصلی است که ساماندهی آن ضروری است، در این خصوص نیز موانعی از جمله همکاری نکردن بعضی نهادها احساس می‌شود که باید از فرماندار اردبیل در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری درخواست حمایت کنیم.

کد خبر 658975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.