سخنرانی رئیسی در حرم حضرت زینب (س) آغاز شد

سخنرانی رئیس‌جمهور در حرم مطهر حضرت زینب (س) آغاز شد.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به کشور سوریه، در سخنانی در حرم مطهر حضرت زینب (س)، اظهار کرد: درود بر امام حسین (ع) و خواهر مظلومه‌اش (س) و تمام کسانی که رهروی راه این بزرگواران بوده و هستند.

وی افزود: سلام بر همه شهدای اسلام در طول تاریخ و سلام بر شهدای سوریه، لبنان، ایران، عراق و همه کسانی که به نام امام حسین (ع) شهید شدند و برای اعتلای کلمه حق و ابطال باطل خون مطهرشان به زمین ریخت و سلام بر همه جانبازان و ایثارگران که برای مبارزه با ظلم و ستم با همه وجود در مقابل مستکبران ایستادگی کردند و در کسوت مقدس جانبازی و ایثارگری هستند.

رئیس‌جمهور گفت: سلام بر همه مجاهدان راه خدا و کسانی که مردانه ایستادند و از اسلام دفاع کردند و با شعار هیهات مناالذله برای امت اسلامی عزت آفریدند، سلام بر مجاهدان راه خدا در حزب‌الله لبنان، سوریه، عراق و یمن و تمام کسانی که در مقابل ستم به اسم حزب‌الله ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: و سلام بر مادران، پدران، خواهران و همسران شهدا که صبورانه نبود عزیزان خود را برای خدا تحمل کردند و سختی‌ها را به جان خریدند و زمانی که با سختی فراق از عزیزانشان مواجه شدند زینب وار فریاد زدند مارأیت الا جمیلا.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: دوازده سال ظلم کردند و پول‌های حرام را به گروه‌های تکفیری دادند و امپراتوری رسانه‌ای فعال بود و کشتار کردند و کودکان را کشتند؛ ۱۲ سال از جنایات آمریکا و رژیم صهیونسیتی و گروه‌های تکفیری می‌گذرد، اما سوریه همچنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه آن روزی که جریان گروه‌های تکفیری آغاز شد، برخی جریان را خوب نشناختند و موضع‌گیری درستی نداشتند، اما مقتدای بصیرت‌آفرین ما امام خامنه‌ای شرایط را خوب شناخت و فرمود جنس این حرکت آمریکایی و صهیونیستی است، گفت: این میزان خشونت نمی‌تواند کار مسلمانان باشد، این کار جنایت صهیونیست‌هاست، درست تحلیل و هدایت کرد و در جهان اسلام در مقابل تکفیری‌ها وحدت ایجاد کرد.

کد خبر 658899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.