۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
اتمام عملیات فاضلاب شهری سیرجان

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان از اتمام عملیات فاضلاب شهری و آغاز عملیات آسفالت خیابان خواجو خبر داد.

مجتبی پورخسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اتمام عملیات فاضلاب شهری و آغاز عملیات آسفالت خبر داد و اظهار کرد: از صبوری و همکاری شهروندان به‌ویژه ساکنان خیابان خواجو در اجرای طرح‌های شهری سیرجان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: انجام عملیات اداره آبفا، تعویض لوله‌های فرسوده و اجرای عملیات خط اصلی فاضلاب شهری از سه‌راه ۱۵ خرداد تا سه‌راه جوادالائمه (ع) انجام و همزمان لوله‌گذاری فاضلاب شهری در فرعی‌های خیابان خواجو، باعث به تأخیر افتادن آسفالت خیابان شد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با اتمام عملیات فاضلاب شهری، سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری اقدام به زیرسازی و تجهیز بستر در این خیابان کرد تا ظرف یک هفته خیابان خواجو آسفالت شود.

پورخسروانی تصریح کرد: به دلیل اجرای طرح‌های اداره آبفا و شرکت فاضلاب، رفت‌وآمد در خیابان خواجو انجام نمی‌شود و بیش از دو هفته است از چهارراه خواجو تا سه‌راه جوادالائمه مسدود شده و تردد وسایل نقلیه در این خیابان انجام نمی‌شود.

کد خبر 658897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.