رونالدو بالاتر از مسی پردرآمدترین بازیکن سال شد + عکس

کریستیانو رونالدو ستاره تیم النصر با ۱۰۹ میلیون پوند (۱۳۶ میلیون پوند) در سال ۲۰۲۲، به عنوان پردرآمدترین ورزشکار مجله فوربس معرفی شده است، که یک رتبه بالاتر از لیونل‌مسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریس رونالدو مهاجم پرتغالی، در ابتدای سال به دلیل اظهارنظرهای جنجالی که نسبت به منچستریونایتد مطرح کرد، از این باشگاه اخراج شد. رونالدو با وجود افت قابل توجه کیفیت نسبت به روزهای حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا، اما همچنان از نظر مالی ضرر نکرده است.

مجله فوربس فاش کرده است که این بازیکن ۳۸ ساله در سال گذشته، ۱۰۹ میلیون پوند از طریق، حقوق و پاداش" و همچنین "معاملات اسپانسرینگ، هزینه‌های حضور تبلیغات" به دست آورده است. لیونل‌مسی ستاره پاری سن ژرمن با ۱۰۴ میلیون پوند (۱۳۰ میلیون دلار) دوم است، در حالی که کیلیان امباپه نیز، با درآمد ۹۶ میلیون پوندی (۱۲۰ میلیون دلار) در بین سه بازیکن برتر قرار دارد.

ارقام گزاف پرداخت شده به رونالدو، بزرگترین رقم برای یک فوتبالیست در تاریخ است و ستاره پرتغالی را برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ در صدر جدول قرار می‌دهد. جالب اینجاست که مسی هم احتمالاً به زودی مثل CR۷ راهی عربستان خواهد شد. مدیران فعلی پی اس‌جی قرارداد او را بعد از تابستان امسال تمدید نخواهند کرد و سفر اخیر به این کشور حاشیه خلیج فارس، شایعاتی را در مورد علاقه‌مندی لئو نسبت به قبول پیشنهاد مالی عربستانی‌ها، افزایش داده است.

با این حال، بازگشت به بارسلونا برای مرد آرژانتینی همچنان محتمل‌ترین راه به نظر می‌رسد، حتی اگر این امر مستلزم کاهش قابل توجه دستمزد باشد.

لازم به ذکر است که لبرون جیمز اسطوره بسکتبال و کانلو آلوارز بوکسور مطرح دنیا، هر دو پس از امباپه، در رده چهارم و پنجم این جدول قرار گرفته‌اند.

در حالی که صحبت‌های زیادی در مورد آینده آنها به گوش می‌رسد، و درحالی که رونالدو برای دیدار با الخلیج در روز دوشنبه آماده می‌شود، مسی شاهد محرومیت دو هفته‌ای خود در پاری سن ژرمن خواهد بود.

رونالدو بالاتر از مسی پردرآمدترین بازیکن سال شد + عکس

کد خبر 658867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.