محمدرضا ساکت به تمرین هندبالیست‌های سپاهان و سپاهان‌نوین رفت

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در سالن شهید میثمی از تمرین تیم‌های هندبال سپاهان و سپاهان‌نوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا روزهای یازدهم تا بیست‌ودوم خردادماه به میزبانی ایران و شهر اصفهان برگزار خواهد شد؛ در نخستین دیدار تیم شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۴ روز _پنجشنبه یازدهم خردادماه_ به‌مصاف جونیور چین خواهد رفت و سپس از ساعت ۱۸ همان روز دیدار سپاهان مقابل الریان قطر برگزار می‌شود.

از همین‌رو محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در سالن شهید میثمی از تمرینات تیم‌های هندبال سپاهان و سپاهان‌نوین بازدید کرد؛ مدیرعامل باشگاه سپاهان در جلسه‌ای کوتاه با حضور کادر فنی و بازیکنان دو تیم، بر حمایت همه‌جانبه باشگاه از مجموعه هندبال سپاهان تاکید کرد.

محمدرضا ساکت در این نشست اظهار کرد: فرصتی پیش آمد تا برنامه‌ای که از ابتدای فصل با نظر هیئت‌مدیره باشگاه و اطلاع اعضای کادر فنی تدوین شده بود، عملی شود و به جهت بهره‌مندی از دانش خارجی آقای وویوویچ به کادر تیم هندبال سپاهان اضافه شدند.

وی افزود: از مجید رحیمی‌زاده به جهت سازماندهی تیم و تشکیل یک تیم قدرتمند و شایسته تشکر می‌کنم، از ابتدای فصل این برنامه را داشتیم که ظرفیت‌های فنی باشگاه و تیم را افزایش دهیم و این به معنای ضعف مجموعه داخلی نبوده و نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که غرفه مربوط به مجید رحیمی‌زاده به عنوان نماد هندبال باشگاه سپاهان در موزه افتخارات ورزشگاه نقش‌جهان دایر است و این نشان‌دهنده احترام خاص مجموعه نسبت به ایشان است و رحیمی‌زاده به عنوان یک ستاره طلایی در عرصه هندبال باشگاه ماندگار است.

محمدرضا ساکت در پایان گفت: با افزایش ظرفیت‌های فنی طبیعی است که می‌توانیم قدرتمندتر جلو برویم، تمام اقدامات انجام شده از جمله حضور آقای وویوویچ به‌عنوان یک مربی توانای بین‌المللی در کنار کادر با تجربه فعلی، به جهت یک حضور متفاوت و قدرتمند در مسابقات آسیایی انجام شده است که مقدمه آن به پایان رساندن مقتدرانه مسابقات لیگ برتر است.

کد خبر 658866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.