۲ معلم اصفهانی نمونه کشور شدند / بیش از ۳۰۰۰ نفر منتخب مدرسه‌ای

دبیر ستاد اجرایی بزرگداشت مقام معلم استان اصفهان گفت: دو نفر از معلمان استان به‌عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده و معرفی شدند.

مهران اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره انتخاب دو معلم نمونه کشوری از استان اصفهان، اظهار کرد: سحر زمانی از منطقه فولادشهر موفق به کسب عنوان برگزیده کشوری و حمید نقی‌زاده از منطقه مبارکه موفق به کسب عنوان نمونه کشوری شد.

وی با اشاره به این‌که هر دو معلمان، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی درسی هستند، افزود: در مجموع از استان ۸۱۲۸ نفر متقاضی شرکت در طرح انتخاب معلم نمونه بودند که تعداد ۳۱۰۹ نفر به عنوان منتخب مدرسه‌ای معرفی شدند.

مدیر منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده، ۱۶۲ نفر حائز عنوان منتخب منطقه‌ای شدند و در نهایت هفت نفر نیز به عنوان منتخب استانی دست یافتند.

وی با بیان انتخاب مدیران نمونه و معلم‌یاران نمونه در سطح منطقه در سال جاری خاطرنشان کرد: ۲۱۲ مدیر و ۷۹ معلم‌یار به عنوان منتخبان منطقه‌ای سال جاری انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، همایش تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه، در محل باغ موزه چهلستون اصفهان و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 658833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.