شهرداری به دنبال حل عالمانه مسائل است / حمایت مدیریت شهری از دانش‌بنیان‌ها

شهردار اصفهان گفت: نگاه شهرداری حل عالمانه مسائل است، بر این اساس با تمام دانشگاه‌ها قرارداد باز بسته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه برگزاری رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای رفع مسائل شهر در حوزه حمل‌ونقل، محیط زیست و دیگر بخش‌های مختلف راهی جز کمک گرفتن از بخش علمی و فناورانه نداریم، در این راستا امکان همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شده است.

وی افزود: در شهرداری مسئله‌شناسی را در دستور کار قرار دادیم، بر این اساس شرکت‌های دانش‌بنیان یا برای حل این مسائل، راهکار ارائه داده‌اند یا در حال کار روی آن هستند، بنابراین در آینده شاهد اتفاقات جدید خواهیم بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: نگاه شهرداری حل عالمانه مسائل است، بر این اساس با همه دانشگاه‌ها برای حل مسائل قرارداد باز بسته‌ایم، لذا مشکلات پردردسر دیگر بخش‌ها برای بستن قرارداد را نداریم از این‌رو می‌توانیم کار پژوهشی را با سرعت آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با تأمین محل، آنها را یاری کردیم، آنها نیز آماده هستند برای در رفع مسائل شهری ما را یاری کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: سال گذشته نیز بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال، شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار را به بهره‌مندی و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان موظف کرد.

رایزنی مدیریت شهری اصفهان با استانداری برای تحقق حمل‌ونقل حومه‌ای

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اظهار کرد: این اتفاقات و رویدادها زمینه‌ساز و مقدمه ایجاد شهر هوشمند است که مردم با شاخص‌ها و ویژگی‌های آن می‌شوند.

وی درباره تأخیر در تدوین طرح جامع حمل‌ونقل اصفهان گفت: مطالعات طرح این طرح به دلیل شیوع کرونا در سال‌های گذشته با تأخیر مواجه شد اما در حال حاضر در دست انجام است و تا پایان امسال خروجی طرح را خواهیم داشت.

شهردار اصفهان درباره تحقق حمل‌ونقل حومه‌ای تصریح کرد: شهرداری اصفهان به‌عنوان بخشی از راه‌حل دبا شهرستان‌های اطراف همکاری می‌کند، تاکنون با شهرستان‌های خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و بهارستان جلساتی را برگزار کرده‌ایم و جنب و جوشی که از سوی شهرستان‌های اطراف شاهد هستیم، نویدبخش شکل گرفتن حمل‌ونقل حومه‌ای است.

وی افزود: مدیریت شهری اصفهان برای تحقق حمل‌ونقل حومه‌ای با معاونت عمرانی استانداری هماهنگی و رایزنی انجام داده است.

کد خبر 658804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.