عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری جشنواره بزرگ موسیقی در سنندج تا اجرای ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در شیراز و تاکسی‌داران فعال شهر بندرعباس لاستیک یارانه‌ای دریافت می‌کنند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جشنواره بزرگ موسیقی در سنندج برگزار می‌شود

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، جشنواره بزرگ موسیقی اردیبهشت سال آینده و همزمان با گرامیداشت هفته سنه در سنندج برگزار می‌شود.

توضیح شهردار بوشهر پیرامون چند پروژه عمرانی جدید

حسین حیدری، شهردار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی و همچنین تحویل پروژه نیمه‌کاره فانوس دریایی به پیمانکار خبر داد.

تاکسی‌داران فعال شهر بندرعباس لاستیک یارانه‌ای دریافت می‌کنند

عمار زاهدی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: با همکاری سازمان صنعت‌معدن و تجارت بندرعباس (صمت) و اتحادیه صنف لاستیک فروشی توزیع لاستیک یارانه‌ای در بندرعباس آغاز شد.

اجرای ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه هفت شیراز

قاسم اکبری، شهردار منطقه هفت شیراز خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در این منطقه تعریف و شماری از آنها اجرایی شده است و بخشی هم طی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیریت روزانه ۳۰۰ تن پسماند در مرکز دفن اراک / اپلیکیشن پاکبان توزین فعال شد

مهدی فدوی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با اشاره به مدیریت روزانه ۳۰۰ تن پسماند در مرکز دفن اراک از طراحی و راه اندازی اپلیکیشن پاکبان توزین در این مرکز خبر داد.

بهره‌برداری از زیرگذر صاحب‌الزمان در دهه فجر امسال

امین خبیری، رئیس سازمان عمران شهری شهرداری یزد نیز در جریان بازدید خبرنگاران از عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح میدان صاحب‌الزمان، با اشاره به کلنگ زنی این طرح در دهه فجر سال گذشته، گفت: تعریض معابر اطراف میدان و جابجایی درختان و سنگ جداول و بخشی از اقدامات کارگاهی باعث شده تا عملاً کار عمرانی طرح بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

کد خبر 658788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.