قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نمی‌شود

بنا به گزارش‌ها، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از سفر این بازیکن آرژانتینی به عربستان، تصمیم به تمدید نکردن قرارداد با لیونل مسی گرفته است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی بازیکن ۳۵ ساله آرژانتینی، پس از شکست سه بر یک PSG مقابل لوریان، به خاورمیانه سفر کرد. گمان می‌شود که او این سفر را به عنوان سفیر گردشگری این کشور، به خلیج فارس انجام داده است، اما روز گذشته گزارش شد که این حرکت از سوی باشگاه مورد تأیید واقع نشده است، زیرا لئو آن روز باید در تمرینات شرکت می‌کرد، در نتیجه، این بازیکن آرژانتینی با محرومیت دو هفته‌ای بدون دستمزد روبه‌رو شد، اما L'Equipe اکنون مجازات بسیار شدیدتری را گزارش کرده است.

اکنون مشخص شده است که پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل قرارداد مسی را تمدید نخواهد کرد. همانطور که پیش‌تر گزارش شده بود، قرارداد فعلی ستاره آرژانتینی تابستان امسال به پایان خواهد رسید، اگرچه باشگاه پایتخت، می‌توانست که برای فصل سوم نیز لئو را نگه دارد، درحالی که گفته می‌شد مقامات ارشد باشگاه تمایل داشتند مسی تیم را ترک کند، مذاکرات همچنان ادامه داشت و تمدید قرارداد او، راهی قابل قبول بود. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که سفر به عربستان رابطه دو طرف را شکراب کرده و جدایی مسی در تابستان امسال قطعی است.

در نتیجه محرومیت دو هفته‌ای لئو از هرگونه فعالیت در باشگاه، مسی اکنون فقط سه بازی دیگر با پیراهن PSG پیش رو دارد. این تحولات علی‌رغم پیامدهای مالی که ممکن است برای باشگاه به همراه داشته باشد، امیدهای بارسلونا برای جذب مجدد ستاره آرژانتینی را تقویت می‌کند. دیگر طرف‌های علاقه‌مند به جذب مسی، عبارت از تیم‌های اینتر، میامی در آمریکا و البته الهلال است که در لیگ عربستان حضور دارد.

سه بازی باقی‌مانده برای لئو مسی آرژانتینی در پاری‌سن‌ژرمن پس از پایان محرومیتش و البته در صورتی که کریستوف گالتیه، سرمربی تیم به او بازی بدهد، برابر اوسر، استراسبورگ و کلرمون خواهد بود، این درحالی است که اسطوره بارسلونا، در فرانسه ۷۱ بازی انجام داده و ۳۱ گل و ۳۴ پاس گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 658771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.