کارگران محور توسعه اقتصادی هستند

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: نقش کارگران به عنوان محور توسعه اقتصادی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند بر کسی پوشیده نیست و چنانچه فعالیت جهادی این قشر ارزشمند نبود، بسیاری از امور و برنامه‌ریزی‌های مدیران و برنامه‌ریزان بر زمین باقی می‌ماند و به مرحله اجرا نمی‌رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سلیمیان امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ در آئین نکوداشت و تجلیل از کارگران شهرداری زرین‌شهر با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی و جهادی کارگران، شهری زیبا و بانشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد، اظهار کرد: با فرارسیدن روز کارگر همه نگاه‌ها به کارخانه‌های تولیدی معطوف می‌شود و در بسیاری از مواقع قشر زحمتکش و کارگران شهرداری که در طول ایام سال کف خیابان‌ها و نقطه‌به‌نقطه شهر زحمت می‌کشند، به دست فراموش سپرده می‌شوند.

وی افزود: کارگران سخت‌کوش شهرداری در اوج ایثار اما گمنامی مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و نمونه بارز این مهم را در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد بودیم که این قشر زحمتکش در کنار کادر درمان در حال فعالیت بودند تا شهروندان در معرض آسیب کمتری قرار داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: نقش کارگران به عنوان محور توسعه اقتصادی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند بر کسی پوشیده نیست و چنانچه فعالیت جهادی این قشر ارزشمند نبود، بسیاری از امور و برنامه‌ریزی‌های مدیران و برنامه‌ریزان بر زمین باقی می‌ماند و به مرحله اجرا نمی‌رسید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند: «اگر دست‌های کارگر، مغزهای کارگر، انسان‌های کارآفرین، نیروی انسانی ماهر در یک جامعه‌ای گرامی داشته شود، آن جامعه پیشرفت خواهد کرد»؛ بر همین اساس مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم با درک این مهم و در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.

سلیمیان اضافه کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی زرین‌شهر همواره برای شنیدن دغدغه‌های کارگران شهرداری آمادگی دارند و تلاش خواهند کرد تا مشکلات آنان را برطرف و از زحمات این قشر به‌نحو احسن قدردانی کنند؛ در راستای تحقق این مهم برای نخستین‌بار تسهیلات آئین‌نامه رفاهی کارگران شهرداری زرین‌شهر حدود تا ۲.۵ برابر افزایش یافت تا از زحمات کارگران قدردانی شده باشد.

وی کارگران شهرداری همواره نویدبخش طراوت، نظافت و سرزندگی بوده‌اند، گفت: کارگران مدیریت شهری در رسیدگی به فضای سبز شهری، نظافت معابر و سایر زمینه‌ها به‌طورشبانه‌روزی فعالیت دارند تا نه تنها خللی به خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان وارد نشود، بلکه خطه طلایی ایران همواره شهری زیبا، باطراوت و مملو از شوق زندگی باشد.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر خاطرنشان کرد: فضای سبز شهری علاوه بر نگهداری، همواره در حال توسعه است و بر اساس آمار ارائه شده طی سال‌های گذشته ۷۰ نیرو از چرخه حوزه فضای سبز شهرداری زرین‌شهر خارج شده‌اند؛ به‌رغم این کاهش نیرو خللی در رسیدگی به فضای سبز شهری وارد نشده است و باید قدردان این کارکنان زحمتکش و دغدغه‌مند باشیم.

کد خبر 658765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.