۲۰۰ نفر از فعالان عرصه جهاد تبیین تقدیر شدند / 4 مدیر شهری در بین تقدیرشدگان

مدیر روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان و مؤثران عرصه جهاد تبیین، برای اولین بار و به ابتکار و خلاقیت اداره کل تبلیغات استان اصفهان در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

محمدحسین پسندیده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان و مؤثران عرصه جهاد تبیین، برای اولین بار و به ابتکار و خلاقیت اداره کل تبلیغات استان اصفهان در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره اهمیت و پرداختن به جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف، یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات پرداختن به این موضوع است، طی یک سال اخیر نیز در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

تقدیر از ۲۰۰ نفر فعالان در حوزه جهاد تبیین

مدیر روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: تصمیم گرفته شد تا از مخاطبان سازمان تبلیغات و جبهه فرهنگی که در ارتباط با موضوع جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف فعالیت داشتند، هیئت‌های مذهبی، مداحان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مؤسسات قرآنی و مجموعه‌های مردمی که در این حوزه فعال هستند، به‌خصوص نیروهای مردمی از جمله هنرمندان، جامعه هنرهای نمایشی و فعال در عرصه انقلاب اسلامی و روشنگری جهاد تبیین، همچنین فعالان حوزه‌های نقاشی، گرافیک، رسانه و صداوسیما که در انتشار اخبار که با ما همکاری کردند و افرادی که در ادارات مختلف این رسالت را انجام دادند، تقدیر شود.

تقدیر از ۲۰۰ نفر فعالان در حوزه جهاد تبیین

تقدیر از مدیران شهری فعال در حوزه جهاد تبیین

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران و معماری شورای شهر اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، وحید ملتجی دستیار فرهنگی و رسانه‌ای شهردار اصفهان و محمدعلی خبوشانی دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مدیر کل پشتیبانی شهرداری اصفهان از جمله تقدیرشدگان این مراسم بودند.

کد خبر 658763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.