آموزش شنود با ایرپاد اندروید

یکی از جذاب ترین قابلیت‌های ایرپاد که برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است، قابلیت شنود یا استراق سمع با ایرپاد است.

این قابلیت به طور ویژه برای ایرپادهای اپل تعریف شده، اما راه‌های برای جاسوسی با ایرپاد در اندروید هم وجود دارد. اگر می خواهید صدای محیط اطراف خود را بهتر دریافت کنید و نیاز به تقویت صدای منابع صوتی ضعیف اطرافتان دارید، در حالت عادی باید یک میکروفن قدرتمند داشته باشید. اما به لطف توان بالای گوشی های اندرویدی و نرم افزار Ear Spy Pro این امر امکان پذیر شده است. در ادامه این مطلب ترفندهایی برای شنود با ایرپاد اندروید را در اختیارتان قرار خواهیم داد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شنود با ایرپاد اندروید

گفتیم که ویژگی شنود برای ایرپادهای اپل طراحی شده و حتی اگر شما ایرپاد اپل داشته باشید اما گوشی‌تان اندروید باشد، نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. به طور کلی می‌توان گفت بسیاری از قابلیت‌های ایرپادها به ویژه ایرپاد پرو در صورت اتصال به گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده نیستند، اما اگر شما ایرپاد اپل دارید و قصد اتصال آن را گوشی اندرویدی خود را دارید، می‌توانید برای اتصال مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • ابتدا درب کیس شارژ ایرپاد را در حالی که گوشی‌ها درون آن قرار دارند، باز کنید.
  • پشت کیس شارژ دکمه کوچکی قرار دارد. دکمه را فشار داده و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا زمانی که چراغ‌های ایرپاد به رنگ سفید و قرمز چشمک بزنند.
  • بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و در لیست دستگاه‌های بلوتوثی روی نام ایرپاد کلیک کنید.

با این کار ایرپاد اپل به گوشی اندروید متصل خواهد شد، اما هنوز هم امکان استفاده از برخی قابلیت‌ها برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید برای استفاده بیشتر از ترفندهای ایرپادهای اپل در گوشی اندروید از برنامه‌های جانبی مثل Podroid یا AirBuds Popups کمک بگیرید. با نصب این برنامه‌ها روی گوشی خود امکان استفاده از برخی قابلیت‌های ایرپاد پرو برای شما فراهم می‌شود.

به طور ویژه اگر قصد استفاده از قابلیت شنود را دارید باید بدانید که ویژگی Live Listen فقط در سیستم عامل ios12 به بعد تعریف شده و فعلاً گزینه مشابهی در اندروید ندارد. به همین دلیل جاسوسی با ایرپاد در اندروید امکان پذیر نیست. اما شما برای این کار یک راه دارید. کاربران اندروید می‌توانند برای شنود از برنامه‌هایی مثل AirDroid Personal استفاده کنند که برای گوش‌دادن به صحبت‌های دیگران از راه دور کاربرد دارند.

علاوه بر این با استفاده از اپلیکیشن Ear Spy Pro هم می‌توانید سیستم اندرویدی خود را به یک دستگاه تقویت کننده صدا و استراق سمع قدرتمند تبدیل کنید. درواقع اگر نیاز به شنیدن یک منبع صوت که از شما دور است و یا توان صوتی پایین دارد، داشته باشید، می‌توانید با استفاده از این نرم افزار صدای دریافتی از طریق میکروفون آن را بهبود بخشیده و با استفاده از بلندگوی گوشی و یا هندزفری گوش دهید.

آموزش شنود با ایرپاد اندروید

به طور کلی می‌توان گفت نرم افزار Ear Spy Pro با استفاده از نمودارهای گرافیکی نوع اصوات و افزایش قدرت سیگنال دریافتی برای رسیدن به منبع را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از اکولایزور این برنامه خروجی صوت را با توجه به سلیقه خود شخصی سازی کرده و به هرصورتی که دوست دارید گوش دهید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از هدست بلوتوث صداهای موجود در اتاق و محیط‌های مجاور خود را نیز بشنوید یا درواقع صداهای مجاور خود را با کیفیت بهتری دریافت کنید. با استفاده از این نرم افزار علاوه بر قابلیت شنود، شما می‌توانید صداهای دریافتی را ضبط کرده و با فرمت mp3 در گوشی خود ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که این نرم افزار دارای ویجت برای صفحه اصلی بوده و شما می‌توانید در مواقع ضروری به صورت فوری به صداهای ضعیف اطراف خود گوش کنید.

جمع بندی

دیدید که ایرپادهای اندروید به طور مستقل و مشخص قابلیت شنود ندارند و شما برای استفاده از قابلیت و دیگر قابلی‌های ایرپادهای اپل باید از نرم افزارهای جانبی استفاده کنید. ما در این مطلب چند نمونه از این نرم افزارها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این معرفی‌ها برای شما مفید بوده باشد و بتوانید در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنید.

کد خبر 658755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.