آغاز احداث پارک بانوان شماره ۲ شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: پارک بانوان شماره دو در بوستان تهلیجان احداث می‌شود و عملیات ابنیه‌ای این طرح آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _ چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه _ در نشست احداث پارک بانوان شماره دو از آغاز عملیات ابنیه‌ای پارک بانوان خبر داد و اظهار کرد: پارک بانوان دو در بوستان تهلیجان احداث می‌شود و عملیات جدول‌کشی و ساخت معابر آغاز شده است.

وی افزود: بخشی از هزینه‌های عملیات عمرانی پارک از محل استانی تأمین شده است و مراحل بعدی نیز به ترتیب اولویت و براساس تخصیص اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه استانداری چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: جانمایی پارک در سال ۹۵ در دفترچه ضوابط پارک تهلیجان قرار گرفت و مراحل تصویب آن نیز از طریق استانداری و سازمان برنامه و بودجه دنبال شده است و مدت زمان اجرای این فاز از پروژه شش ماه پیش‌بینی می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: منبع آب تپه باباولی کار ذخیره و پمپاژ آب برای توسعه فضای سبز دو محله از شهر را بر عهده دارد و این طرح با اعتبار در نظر گرفته شده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: به منظور رفع مشکل آب فضای سبز محله میرآباد و منظریه شهرکرد، عملیات احداث منبع آب در تپه باباولی در دستور کار قرار گرفته است، حجم ذخیره آب این منبع حدود پنج هزار مترمکعب و ابعاد آن ۴۰ در ۴۰ و به عمق چهار متر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: مرحله گودبرداری این طرح که یکی از مهم‌ترین طرح‌های سازمان به حساب می‌آید، به پایان رسیده است و با اعتبار در نظر گرفته شده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 658749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.