کارگران شاهرگ مدیریت شهری در انجام امور مختلف هستند

شهردار زرین‌شهر گفت: کارگران خدوم شهرداری به واسطه کار و فعالیتشان به عنوان شاهرگ مدیریت شهری در انجام امور مختلف شناخته می‌شوند، چراکه طی سالیان اخیر همواره منشأ تحولات و ارائه خدمات شایسته به شهروندان بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در آئین نکوداشت و تجلیل از کارگران شهرداری زرین‌شهر کارگران را عامل اصلی توسعه همه جانبه کشور دانست و اظهار کرد: هفته کار و کارگر فرصتی برای ارج نهادن زحمات نیروی کارگری است و باید برای اعتلا و توسعه همه‌جانبه شهرهای ایران و به چرخش درآمدن چرخ‌های پیشرفت ایران اسلامی تلاش کرد.

وی افزود: بر اساس روایات، پیامبر (ص) دست کارگر را می‌بوسید، از این رو بوسه زدن به دستان کارگران و حرکت در مسیر برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات این قشر ارزشمند برای مدیران یک افتخار بزرگ به‌شمار می‌آید.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: کارگران خدوم شهرداری به واسطه کار و فعالیتشان به عنوان شاهرگ مدیریت شهری در انجام امور مختلف شناخته می‌شوند، چراکه طی سالیان اخیر همواره منشأ تحولات و ارائه خدمات شایسته به شهروندان بوده‌اند و در ادامه مسیر نیز با تلاش شبانه‌روزی این قشر مؤثر شاهد فردایی روشن برای شهرها ایران به ویژه خطه طلایی ایران خواهیم بود.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه کارگران زحمتکش‌ترین قشر جامعه به‌شمار می‌آیند، ادامه داد: مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم با تکیه بر فرهنگ غنی و زندگی‌ساز اسلام بر این باور است که باید قدردان زحمات کارگران بود، بر همین اساس از زمانی که مدیریت شهر را در اختیار گرفتیم با اعضا شورای اسلامی شهر در این مهم اتفاق نظر داشتیم که حقوق کارگران باید در موعد مقرر پرداخت شود.

شهرداری ۶۷۰ میلیارد ریال مازاد بر بودجه افزایش درآمد داشته است

وی اضافه کرد: شهرداری زرین‌شهر با همراهی شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان و معاونت‌ها به دنبال تأمین منابع مالی پایدار برای پرداخت حقوق کارگران و سایر هزینه‌ای شهر بوده است و این مهم در دوره ششم رقم خورد، به نحوی که تمام حقوق و مزایای کارکنان در موعد مقرر پرداخت شده است.

شهردار زرین‌شهر تاکید کرد: حقوق کارکنان شهرداری سال ۱۴۰۰ ماهیانه حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیارد ریال بود که سال ۱۴۰۱ با افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران به ۷۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد، بر اساس احکام جدید این عدد سال ۱۴۰۲ مجدد افزایش پیدا کرد و اجازه داده نشد کارگران شهرداری با چالش دریافت حقوق مواجه شوند.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش ادارات و واحدهای مختلف شهرداری نه تنها پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در موعد مقرر انجام شد بلکه سال ۱۴۰۱ رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی نیز شکسته شد.

وی گفت: با وجود بحران اقتصادی که شهرداری‌های شهرهای کشور با آن مواجه هستند، شهرداری زرین‌شهر با همت و تلاش تک تک کارکنان و کارگران موفق شد علاوه بر تحقق تمام بودجه، ۶۷۰ میلیارد ریال نیز مازاد بر بودجه سال، افزایش درآمد داشته است.

شهردار زرین‌شهر افزود: اعضای شورای اسلامی زرین‌شهر همواره با نگاهی جهادی پیشنهادهای شهرداری را درباره ارتقای رفاهیات کارگران پذیرفته‌اند و امسال نیز این مهم محقق شد که امیدواریم سبب افزایش امید در دل کارگران خدوم این مجموعه شود.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه شهرداری زرین‌شهر در روز جهانی کار و کارگر از کارگران زحمت‌کش و پرتلاش خود قدردانی می‌کند، اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به مقام کارگر داشتند و در سخنان خود فرموده‌اند که «اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد والاّ هر روز، روز کارگری و کارگران است بلکه عالم از کار و کارگر تشکیل شده است. اینکه ما یک روز اختصاص بدهیم به کارگر، مثل این است که یک روز را اختصاص بدهیم به نور، یک روز را اختصاص بدهیم به خورشید».

کد خبر 658683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.