۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
پاری‌سن‌ژرمن لیونل مسی را محروم کرد

لیونل مسی پس از سفر به عربستان سعودی، از سوی پاری سن ژرمن به مدت دو هفته محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه‌های RMC Sport و L'Equipe، لیونل مسی توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنبیه شده است. او ظاهراً بدون اجازه باشگاه، به عربستان سعودی سفر کرد و متعاقباً بازی‌های مقابل تروا و آژاسیو را از دست خواهد داد. لئو حتی ممکن است در این فصل دیگر برای تیم فرانسوی به میدان نرود.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می‌رسد، به این معنی که تنها سه بازی دیگر برای او در لیگ یک فرانسه باقی مانده است. او همچنین سفیر گردشگری کشور عربستان است.

مسی طبیعتاً در این فصل، ستاره پاری سن ژرمن بوده و در ۲۸ بازی لیگ فرانسه، ۱۵ گل زده و ۱۵ پاس گل به ثبت رسانده است. بدون او، مارسی فعلاً در فاصله پنج هفته تا پایان با پنج امتیاز کمتر از PSG در رده دوم قرار دارد، کریستوف گالتیه اگر بخواهد این جام را هم از دست بدهد، در آستانه اخراج قرار خواهد گرفت.

نام او در تابستان امسال به شدت با بازگشت احتمالی به بارسلونا مرتبط بوده است، اگرچه باید دید که آیا باشگاه سابق او واقعاً می‌تواند راه را بازگشت لئو را هموار کند یا خیر. مسی امیدوار است که با قهرمانی در لیگ یک فرانسه، دوران خود را در پاریس به پایان برساند.

کد خبر 658645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.