تأکید انصارالله بر حمایت از مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ «خضر عدنان» اسیر فلسطینی در زندان‌های این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش ایمنا، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن شهادت شیخ خضر عدنان از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی، بر حمایت از مقاومت تأکید کرد.

انصارالله مواضع شیخ خضر عدنان و صبر و شجاعت وی در زندان‌های رژیم اشغالگر را ستود و تأکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل جنایت به شهادت رساندن عدنان است.

انصارالله همچنین بر حمایت کامل از تمامی گزینه‌های مقاومت برای مقابله با جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطین تأکید کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های حقوق بشر خواست تا به مسئولیت خود در قبال جنایت‌های این رژیم علیه ملت فلسطین عمل کنند.

خضر عدنان (۴۴ ساله) از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در اعتراض به بازداشت غیرقانونی به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود.

مقاومت فلسطین بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی وی به اشغالگران هشدار داده بود. وی از هفته پیش در پی وخامت اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد، اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. خضر عدنان اسیر فلسطینی در نهایت امروز سه‌شنبه پس از تحمل ۸۶ روز اعتصاب جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

منبع: فارس

کد خبر 658631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.