۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
۱۱ بازیکن سرخابی در خطر محرومیت

تیم فوتبال استقلال سه و پرسپولیس هشت بازیکن در لیست خود دارد که چنانچه در نیمه‌نهایی جام‌حذفی کارت‌زرد دریافت کنند فینال را از دست خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ روزهای _شنبه نهم و یک‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ برگزار شد و تیم‌های فوتبال استقلال تهران، هوادار تهران، پرسپولیس تهران و نساجی مازندران با پیروزی مقابل حریفان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

پس از انجام قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، استقلال حریف نساجی مازندران شد و پرسپولیس هم باید به‌مصاف هوادار تهران برود؛ این دیدارها روزهای _چهارشنبه سوم و پنج‌شنبه چهارم برگزار می‌شود تا دو تیم برنده راهی فینال جام‌حذفی شوند.

نکته مهم و جالب‌توجه این است که چنانچه پرسپولیس و استقلال حریفان خود را در نیمه‌نهایی شکست دهند، دربی شماره ۱۰۱ پایتخت را در فینال جام‌حذفی انجام خواهند داد و از همین‌رو هواداران فوتبال مشتاق هستند تا این اتفاق رقم بخورد.

در مرحله نیمه‌نهایی، صالح حردانی، آرمان رمضانی و مهدی مهدی‌پور سه بازیکن استقلال هستند که در صورتی که کارت‌زرد دریافت کنند دیدار احتمالی فینال را از دست خواهند داد. از سوی دیگر عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی هشت بازیکن پرسپولیس در صورت دریافت کارت از بازی در فینال محروم می‌شوند.

کد خبر 658627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.