جامعه کارگری محور توسعه خدمات شهری است

سرپرست شهرداری تیران گفت: جامعه کارگری محور توسعه خدمات شهری در این شهر هستند و در قالب شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‬رضا ناهی در گردهمایی تجلیل از کارگران شهرداری تیران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به فعالیت‌های نیروهای مدیریت شهری اشاره و اظهار کرد: بخش زیادی از فعالیت‌های شهری بر عهده کارگران قرار گرفته و نقش آنان فراگیر و حساس است.

وی افزود: زیبایی و تمیزی شهر مرهون تلاش نیروهای کارگری بوده که باعث شده این خطه مثل دیگر مناطق سرآمد شهرهای استان اصفهان در زیبایی و سرسبزی باشد.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه توسعه فضای سبز و نگهداری آن با تلاش همین نیروها ممکن شده است، تصریح کرد: شرکت‌های پیمانکار نظافت و فضای سبز شهری را توسعه می‌دهند.

وی ادامه داد: کاشت دو هزار درخت و ۶ هزار گل شب عید در سطح شهر با تلاش این نیروهای مدیریت شهری صورت گرفت و زیبایی منظر شهری حاصل همین تلاش و همت بود که امید و رضایتمندی را افزایش داد.

ناهی ادامه داد: تفاوتی بین نیروی کارگری و کارمندی در مدیریت شهری قائل نیستیم و سعی شده نگاه یکسانی ایجاد و همواره عزت و منزلت نیروها حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر ارائه خدمت توسط شرکت‌های پیمانکار به کارگران مورد توجه بوده و کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

سرپرست شهرداری تیران دغدغه جامعه کارگری را به حق دانست و گفت: وضعیت حقوق و مزایای این نیروها نباید مورد غفلت و یا سهل‌انگاری قرار گیرد چرا که موتور مولد تولید و خدمات هستند.

به اعتقاد وی کارگران نه تنها در بخش تولید بلکه در عرصه خدمت رسانی و فعالیت‌های خدماتی با تعهد و تخصص در کنار کارفرمایان و سایر نیروها فعالیت دارند. مدیریت شهری با ارج نهادن تلاش‌های این قشر، توجه به رفع نیازها و دغدغه‌های معیشتی آنان را مطالبه کرده و خواهان توجه بیشتر مسئولان به این قشر است.

ناهی از تداوم خدمت رسانی به شهر با تلاش تیم منجسم مدیریت جامع شهری در سال جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس برنامه و بودجه شهر تیران، توسعه فضای سبز، حفظ و نگهداری زیبایی و تمیزی شهر و فعالیت‌های رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بودجه شهر برای امسال ۸۶۰ میلیارد ریال پیش بینی شده، گفت: در دوران سرپرستی کارها به گونه‌ای مدیریت می‌شود تا اینکه خللی در خدمت رسانی نباشد و تا حضور شهردار رضایتمندی حفظ شود.

کد خبر 658616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.