تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان به مناسبت روز کارگر

به مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۱۱ با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، حسن محمدحسینی، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۱۱ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آنها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع باعث هم افزایی در شهرداری منطقه شده است.

محمدحسینی با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 658598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.