تقویت جایگاه بازارهای کوثر در اصفهان/ شکستن انحصار توزیع محصولات با وندینگ و سورتینگ

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورود به هوشمندسازی توزیع محصولات میدان میوه و تره‌بار، تلاش برای شکستن انحصار توزیع محصولات و کاهش قیمت عمده‌فروشی و خرده فروشی با پیگیری موضوع وندینگ و سورتینگ، دو تصمیم جدی مدیریت شهری برای نقش‌آفرینی در موضوع مهار تورم و پیگیری سیاست‌های کلان شورای اسلامی است.

به گزارش ایمنا، علی صالحی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جشنواره «عید تا عید» بازارهای کوثر با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری در سال مهار تورم و رشد تولید، استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرداری برای نقش‌آفرینی مؤثر در این مسیر است، اظهار کرد: از جمله این موارد نقش سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل در سبد مصرف خانوار است.

وی افزود: تقویت جایگاه ارزشمند بازارهای روز کوثر در فرایند بازارسازی و کنترل قیمت یک از اولویت‌های شورای اسلامی شهر است که نیاز به حمایت مدیریت استان و نمایندگان مجلس دارد، افزود: در همین راستا چند اولویت دیگر نیز در سال جاری برای این سازمان تعریف شده است که تاکنون اقدامات فنی و عمرانی لازم برای آن انجام شده و در حال پیگیری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ورود به هوشمندسازی توزیع محصولات میدان میوه و تره‌بار، تلاش برای شکستن انحصار توزیع محصولات و کاهش قیمت عمده‌فروشی و خرده فروشی با پیگیری موضوع وندینگ و سورتینگ که نیمی از زیرساخت‌های عمرانی و فنی آن تاکنون طی شده است، دو تصمیم جدی مدیریت شهری برای نقش آفرینی در موضوع مهار تورم و پیگیری سیاست‌های کلان شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: تعریف پروژه‌هایی نظیر صنایع تبدیلی حوزه میوه و سبزی که به مراحل بهره‌برداری رسیده است، همچنین پیشرفت قابل توجه پایانه محصولات پروتئینی به‌ویژه ماهی و مرغ نیز دو گام جدی سازمان است تا بتواند در کنار بهره‌برداری از بازارهای روز میوه در مناطق شهری طی چند ماه آتی، در حوزه بازارسازی و تقویت تولیدکننده و مصرف کننده در برابر دلالی و واسطه‌گری و نیز ساماندهی مشاغل گام بردارد.

صالحی گفت: امیدواریم با تکمیل ابر پروژه باغ ارغوان و چند پروژه عمرانی و ساماندهی مشاغل دیگر، سال خوبی را در حوزه اقتصادی شهرداری در این بخش شاهد باشیم.

کد خبر 658563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.