۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
معلمان تمدن‌ساز جوامع هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه معلمی شغل انبیای الهی است، گفت: تمدن‌سازی، رشد، ترقی و تعالی هر جامعه، بدون شک به دست معلمان آن جوامع رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوازدهم اردیبهشت ماه_ در یک گفت‌وگوی رادیویی ضمن تبریک روز معلم و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: از خداوند متعال مسئلت دارم تا به ما توفیق دهد در راستای اهداف اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: روز معلم مزین به نام شهید آیت‌الله مطهری است؛ شهادت این علامه فرزانه که بزرگ‌ترین متفکر قرن بوده است را به نام معلم نامیدند و این افتخار بزرگی برای معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه معلمی، شغل انبیای الهی است، ادامه داد: تمدن‌سازی، رشد، ترقی و تعالی هر جامعه، بدون شک به دست معلمان آن جوامع رقم می‌خورد.

وی گفت: شغل معلمی تلاش برای انسان‌سازی است. معلمان سرآمدان جامعه هستند و اندیشمندان و نخبگان جامعه نیز به‌نوعی خود را معلم می‌دانند.

ابراهیمی با بیان اینکه اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت هفته معلم است، خاطرنشان کرد: در اجرای پویش «سپاس معلم» طی هفته بزرگداشت مقام معلم، مدارس استان اصفهان میزبان شهروندان هستند، همچنین از معلمان پیشکسوت و بازنشسته که سال‌های گذشته در مدارس در جایگاه شامخ معلمی، اشتغال داشتند، خواستاریم این روزها با حضور در مدرسه‌ها در این پویش شرکت کنند.

کد خبر 658555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.