عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از نصب درخت مصنوعی در تبریز تا برکناری شهردار مراغه و اکران طرح‌های فرهنگی شهید «احمدرضا الداغی» در رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

درخت مصنوعی قابلیت تصفیه سالانه ۶۱ میلیون مترمکعب هوا را دارد

جواد صدیقی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به نصب اولین درخت صنعتی در سطح این کلانشهر گفت: درخت مصنوعی نصب شده قابلیت تصفیه سالانه ۶۱ میلیون مترمکعب هوای این کلانشهر را دارد.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در زنجان مهار شد

مجید امیرفضلی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی با حضور به هنگام آتش نشانان زنجانی خبر داد و گفت: این حادثه، هیچ فوتی نداشت.

شهردار مراغه برکنار شد

محمد مقتومی، چهل و هفتمین شهردار مراغه در پی یک جلسه استیضاح شش ساعته که تا بامداد امروز، سه‌شنبه به طول انجامید، بالاخره پس از چند ماه کش و قوس در شورا برکنار شد.

مهلت شهرداری یزد به مالکان مشمول حکم تخریب ملک

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به عدم اجرای احکام تخریب صادر شده سال‌های گذشته در شهر یزد، از ایجاد فرصت بسیار خوب شهرداری یزد برای مالکان مشمول حکم تخریب ملک خبر داد.

اعمال ۱۰۰ درصدی قانون افزایش حقوق کارگری در شهرداری سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج از اعمال ۱۰۰ درصدی قانون افزایش حقوق کارگری در شهرداری سنندج خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد پروژه سرمایه‌گذاری در شهر سنندج تدوین شده که به زودی شاهد برگزاری همایش رونمایی از این پروژه‌ها به صورت ملی و یا بین‌المللی در مرکز استان خواهیم بود.

اکران طرح‌های فرهنگی شهید «احمدرضا الداغی» در رفسنجان

طرح‌های فرهنگی شهید غیرت «احمدرضا الداغی» در نقاط مختلف سطح شهر رفسنجان اکران شد.

نصب نخستین درخت مصنوعی در تبریز

درخت مصنوعی (درخت صنعتی) نام دستگاهی است که در جذب آلودگی هوا به اندازه ۷۵۰۰ اصله درخت سوزنی کارکرد دارد و می‌تواند سالانه ۶۱ میلیون متر مکعب هوا را تصفیه کند.

کد خبر 658552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.