سازمان لیگ درخواست استقلال و سپاهان را بررسی می‌کند

سازمان لیگ امروز درخواست تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان مبنی بر همزمانی سه هفته پایانی لیگ را بررسی می‌کند.

به گزارش ایمنا، باشگاه‌های استقلال و سپاهان طی روزهای اخیر با انتشار اطلاعیه‌هایی، خواستار برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر شده بودند. شب گذشته نیز رضا فتاحی، سرپرست باشگاه سپاهان میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود و او نیز روی این مسئله تأکید کرد که دیدارهای هفته بیست‌وهشتم تا سی‌ام باید به صورت همزمان برگزار شود.

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ نیز به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده است که این درخواست امروز بررسی می‌شود.

مهدی در این خصوص گفت: مشکلات سخت‌افزاری زیادی وجود دارد که ما را مجبور می‌کند، نتوانیم گاهی بازی‌های همزمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: با این حال درخواست سپاهان و استقلال برای برگزاری بازی با پرسپولیس در یک روز رسیده است و اتفاقاً همین امروز هم آن را بررسی می‌کنیم. هیچ‌چیز را نمی‌توانم الان مطرح کنم. بستگی به جلسه‌ای دارد که با نظر و صلاحدید بخش‌های مختلف برگزارکننده فوتبال باشگاهی برگزار می‌شود.

به این ترتیب باید منتظر خروجی جلسه امروز در سازمان لیگ ماند. پرسپولیس در این هفته و در استادیوم پاس قوامین به مصاف پیکان خواهد رفت و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی پذیرای صنعت نفت خواهد بود، ضمن اینکه سپاهان باید در مسجدسلیمان با نفت روبه‌رو شود.

کد خبر 658548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.