فرهنگ ایثار و جهاد منحصر به دوران دفاع مقدس نیست

استاندار خراسان‌شمالی گفت: نباید اجازه داد که سبک زندگی شهدا و راه و رسم ایشان به فراموشی سپرده شود، چراکه سبک زندگی شهید و فرهنگ ایثار و جهاد منحصر به دوران دفاع مقدس نیست، بلکه همچنان می‌تواند حافظ منافع کشور و نظام اسلامی باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا حسین‌نژاد همزمان با روز کارگر به همراه قاسم محمدزاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید دوران دفاع مقدس «سیدعیسی رضوانی» و جانباز «حسن محمدنیا» دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان‌شمالی، دیدار با ایثارگران را زمینه کسب معنویت و ایجاد انگیزه برای خدمت بهتر به جامعه دانست و اظهار کرد: دیدار با ایثارگران عزیز فرصتی ارزشمند برای بهره‌مندی از فیض مجالس و هم‌صحبتی با این یادگاران دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: حضور در منزل ایثارگران در حقیقت تجدید پیمان دوباره‌ای با آرمان‌های بلند شهیدان، جانبازان و مجاهدان راه خدا است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: معتقدیم منازل شهدا اماکن مقدسی است که هم عناصر ارزشمندی از این منازل به مقام «عند ربهم یرزقون» رسیده‌اند و هم خانواده‌های شهدا که در این منازل ساکن هستند با صبر و استقامت خود راه پرفروغ شهیدانشان را ادامه داده‌اند.

محمدرضا حسین‌نژاد ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را از اقدامات مهم و لازمی دانست که باید با جدیت دنبال شود.

وی گفت: نباید اجازه داد که سبک زندگی شهدا و راه و رسم ایشان به فراموشی سپرده شود؛ چراکه سبک زندگی شهید و فرهنگ ایثار و جهاد منحصر به دوران دفاع مقدس نیست، بلکه همچنان می‌تواند حافظ منافع کشور و نظام اسلامی باشد.

کد خبر 658530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.