راه‌اندازی داشبورد تهدیدات ‌محیطی در سن‌دیگو

کارمندان دولتی سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیای آمریکا می‌توانند به داشبورد تهدیدات محیطی از وبگاه جدید شهر دسترسی پیدا کنند و به دنبال آن از شرایط و خطرات در حال وقوع مربوط به محل کار خود ایا مناطق سراسر شهر آگاه شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، داشبورد جدید سن‌دیگو به کارکنان دولت این امکان را می‌دهد که از تهدیدهای زیست‌محیطی احتمالی در حال وقوع نظیر سیل و آتش‌سوزی آگاه شوند و اقداماتی به‌موقع برای به حداقل رساندن اثرات آن‌ها اعمال کنند. در این راستا، وبگاه جدیدی از همکاری نهادهای مختلف مانند دفتر خدمات اضطراری و گروه فناوری اطلاعات شهر راه‌اندازی شده است که تمام اطلاعات زیست‌محیطی و پیش‌بینی وقوع خطرات احتمالی را به کاربران ارائه می‌شود و به دنبال آن، امکان واکنش زودهنگام به منظور کاهش حداکثری اثرات تهدیدهای احتمالی فراهم می‌آید.

راه‌اندازی داشبورد تهدیدات ‌محیطی در سن‌ دیگو

عملکرد داشبورد جدید سن‌دیگو

داشبورد جدید سن‌دیگو با هدف ارائه اطلاعات محلی و افزایش آگاهی عموم مردم، به‌ویژه کارکنان دولت از تهدیدهای احتمالی زیست‌محیطی در زمان واقعی راه‌اندازی شده است و بهره‌گیری از آن می‌تواند تهدیدهای ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل و آتش‌سوزی را بر مردم و اموال آن‌ها به حداقل برساند. کاربران این بستر می‌توانند تنها با یک کلیک به لیستی از خطرات پیش‌بینی شده در مورد احتمال وقوع زلزله، قطعی برق، ازدحام ترافیک، شرایط آب‌وهوایی، میزان آب موجود در منابع ذخیره آب شهری و سایر داده‌ها دسترسی پیدا کنند و بر اساس آن، برای اتخاذ رویکردهای مناسب به منظور کاهش اثرات هر بحران در آینده تصمیم بگیرند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به‌تازگی امواج شدید گرمایی سراسر سن‌دیگو را در بر گرفته و تهدیداتی جدی در زندگی شهروندان و اموال آن‌ها به بار آورده است. از سوی دیگر، وزش باد شدید و بارش باران طی زمستان گذشته باعث ایجاد اختلالات بسیاری در زندگی روزمره مردم شده بود که مدیران امیدوار هستند راه‌اندازی داشبورد جدید بتواند تهدیدهای ناشی از چنین بحران‌هایی را بر کیفیت زندگی مردم به حداقل برساند، چرا که از طریق آگاه‌سازی کارمندان نهادهای مختلف از خطرات احتمالی، آن‌ها را به اعمال اقدامات زودهنگام سوق خواهد داد.

راه‌اندازی داشبورد تهدیدات ‌محیطی در سن‌ دیگو

کد خبر 658486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.