کارگران در خط مقدم جبهه تولید کشور قرار دارند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: کارگران به عنوان یکی از اضلاع کسب‌وکار نقش بسزایی در حرکت کشور به سوی تعالی دارند و علی‌رغم بعضی تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی‌فشارکی، صبح امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_در جمع کارگران شرکت ایثارگران زرین‌شهر با بیان اینکه کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور قرار دارند، اظهار کرد: شهرستان لنجان یکی از شهرستان‌های استراتژیک تولید در کشور به‌شمار می‌آید که در دل خود صنایع بزرگ مادر از جمله کارخانه ذوب‌آهن و فولاد صبا و تعداد قابل توجهی صنایع کوچک و متوسط را جای داده است.

وی با بیان اینکه کارگران به عنوان بازوان اصلی جهش تولید شناخته می‌شوند، افزود: کارگران به عنوان یکی از اضلاع کسب‌وکار نقش بسزایی در حرکت کشور به سوی تعالی دارند و علی‌رغم بعضی تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نکرده‌اند.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به نقش کارگران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: کارگر، کارفرما و دولت سه ضلع مثلث اقتصاد به‌شمار می‌آیند و چنانچه هر یک از این اضلاع بخواهند به تنهایی قدمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند، به‌طور قطع سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

وی کارگران را شالودهِ ساختن ایران قوی دانست و ادامه داد: کارگران همواره و در هر زمینه‌ای جزو اقشار تأثیرگذار بوده‌اند که با نظام و دولت همراهی کرده و با تلاش شبانه روزی و جهادی خود چرخ تولید را به حرکت درآورده‌اند؛ بر همین اساس باید کارگران را پرچمدار رونق تولید و اقتصاد دانست.

محمدی اضافه کرد: اشتغال و امنیت شغلی در سایه تولید به وجود می‌آید و تولید ملی موجب اشتغال‌زایی، کارآفرینی و افزایش بهره‌وری در تمام عرصه‌ها است. امیدواریم با اجرایی شدن منویات و سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شاهد تحقق این مهم در شهرستان لنجان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شتاب‌گیری روند طرح‌های توسعه در شهرستان لنجان نیازمند تقویت روزافزون وحدت و انسجام هرچه بیشتر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است و تحقق این مهم موجب بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی کارگران  همچنین رشد تولید و توسعه اقتصادی خواهد شد.

کد خبر 658476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.