نقش برجسته اساتید در تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نوشت: اساتید با رهنمودهای والای خود بسیاری از چالش‌های آموزش عالی کشور را برطرف کردند و در تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها، مشارکت عملی خود را به‌خوبی نشان دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، سیدعلی میرمحمدی‌میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در پیامی دوازدهم اردیبشهت‌ماه روز بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت؛ در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الإمامُ الصّادقُ علیه السلام: العِلمُ أصلُ کُلِّ حالٍ سَنِیٍّ، و مُنتَهی کُلِّ مَنزِلَةٍ رَفیعَةٍ.
امام صادق (ع): ریشه هر رفعتی و اوج هر منزلت والایی، دانایی است.

اساتید بزرگوار دانشگاه سال‌هاست که مشی پیامبرگونه را برای خود برگزیده‌اند تا روحیه بالندگی را در میان جوانان این سرزمین به منصه ظهور برسانند و جلوه‌های زیبای تلاش و کوشش را در کاروان پیشرفت و توسعه کشور رقم بزنند.

اساتید عزیز ما در دانشگاه صنعتی اصفهان به خوبی نقش خود را به عنوان نخبگان و تاثیرگذاران برجسته ملی، بین‌المللی و سرمایه‌های بزرگ معنوی ایفا نمودند و با رهنمودهای والای خود بسیاری از چالش‌های آموزش عالی کشور را حل نموده و در تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها، مشارکت عملی خود را به خوبی نشان دادند.

عزیزانی که همه همت خود را در هدایت استعداد و توانایی‌های نسل آینده‌ساز مصروف داشته و همواره در بهبود کیفیت آموزش، حمایت از پژوهش‌های کاربردی تلاش نموده و می‌نمایند. امروز تقدر از جایگاه مهم و تأثیرگذار اساتید که در مسیر اقتداربخشی کشور به عنوان رسالت مهم آموزش گام می‌زند تکلیف آحاد مردم هر جامعه‌ای است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم شهید مرتضی مطهری، زمان را مغتنم می‌شمارم تا قدرشناسی خود را به اساتیدی ابراز کنم که در تمام ادوار تاریخی بشر، در عرصه تعلیم و تربیت نقش کلیدی و حیاتی را برای پرورش نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه برعهده داشته‌اند. درود خداوند و عنایت حضرت ولی عصر (عج) بر شما خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان.

پیروز و سربلند باشید.
سیدعلی محمد میرمحمدی‌میبدی
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان»

کد خبر 658445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.