از فدراسیون انتظار عدالت داریم / مسابقات ۳ هفته‌ پایانی لیگ همزمان برگزار شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از فدارسیون فوتبال در هفته‌های پایانی انتظار عدالت داریم تا سوت‌ها بحق زده شود و به همه تیم‌ها یکسان نگاه شود. ابتدای فصل چندین نامه درخصوص داوری‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال و اعتراض خود را اعلام کردیم اما هیچ پاسخی به ما ندادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا فتاحی که شب گذشته _دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ به صورت تلفنی با برنامه فوتبال برتر ارتباط گرفت، درباره برگزاری مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فکر می‌کردیم مسابقات هفته‌های پایانی به صورت همزمان برگزار شود اما چنین اتفاقی رخ نداد، به همین دلیل نامه‌ای به فدراسیون ارسال کردیم مبنی بر این که بازی‌های هفته بیست‌وهشتم نیز همچون هفته‌های بیست‌ونهم و سی‌ام همزمان برگزار شود، اما مانند دیگر نامه‌هایمان بازهم پاسخی نگرفتیم. هنوز هم نمی‌دانیم بازی‌های هفته بیست‌وهشتم در یک زمان برگزار می‌شود یا خیر.

وی افزود: قنبرزاده اعلام کرد که مسابقات هفته بیست‌وهشتم به‌صورت همزمان برگزار می‌شود، اما نمی‌دانم چرا به حرف خود عمل نکرد. بعضی مواقع سوالاتی به ذهن ما می‌آید که جوابی برای آن پیدا نمی‌کنیم. در سه هفته پایانی از فدراسیون انتظار عدالت داریم تا سوت‌ها بحق زده شود و به همه تیم‌ها یکسان نگاه شود. ابتدای فصل چندین نامه درخصوص داوری‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال و اعتراض خود را اعلام کردیم اما فدراسیون هیچ پاسخی به ما نداد.

در ادامه فیلم کامل صحبت‌های سرپرست سپاهان را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 658408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.