۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
وفاداری مورینیو به رم ثابت شد

سرمربی پرتغالی نشان داد که نسبت به تیم فعلی خود بسیار وفادار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو پیشنهاد هدایت باشگاه چلسی را رد کرده و می‌خواهد به کار خود در تیم آ اس رم ادامه دهد.

آینده سرمربی ۶۰ ساله پرتغالی در ماه‌های اخیر موضوع بحث‌های زیادی بوده و قرارداد فعلی او با باشگاه آ اس رم در ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد. مورینیو در هفته‌های اخیر جز گزینه‌های جدی مربیگری تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن بوده است.

سرمربی پرتغالی که در طول دوران حضورش در رم ارزش‌ها و توانمندی‌هایش را ثابت کرده و آنها را آنها را به اولین قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رساند، در حال حاضر قصد جدایی از این تیم را ندارد و امیدوار است که تا پایان قراردادش بتواند شرایط تیمش را روز به روز بهتر کند.

اگرچه در فصل جاری شرایط برای جالوروسی کمی سخت شده، اما آنها در حال حاضر در نیمه نهایی لیگ اروپا حاضر هستند و شرایط تیم مورینیو امیدوارکننده است.

اخیراً یکی از مدیران چلسی با مورینیو تماس گرفته و از او خواسته تا دوباره به چلسی برگردد و کار خود را در این تیم شروع کند. گزارش شده است که مورینیو از گزینه‌های جدی باشگاه لندنی برای جانشینی پاتر به شمار می آِید.

با این حال، سرمربی پرتغالی به صراحت اعلام کرده است علاقه‌ای برای بازگشت به چلسی ندارد و می‌خواهد به کار خود در تیم رم ادامه دهد.

کد خبر 658406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.