عزم جدی شورای شهر خوی برای احداث نمایشگاه‌های خودرو

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خوی گفت: پروسه کارشناسی نمایشگاه خودرو، طی ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید و مراحل اولیه صدور پروانه واحدهای نمایشگاه آغاز خواهد شد.

سجاد چهره‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی مشکلات نمایشگاه‌های خودرو اظهار کرد: شرکت‌های خدمات رسان، با عنایت بر بازه زمانی مشخص شده ۱۰۰ روزه، به تعهدات خود عمل کردند که در جای خود قابل قدردانی است.

وی با اشاره به دلیل حضور بعضی از مدیران کل در این جلسات مرتبط با نمایشگاه‌های خودرو افزود: بعضی از ادارات شهرستان در فرصت ۱۰۰ روزه به تعهدات خود عمل نکردند یا به هر طریقی از انجام آن جا مانده بودند که با دعوت مدیران کل و در حضور دادستان و معاون هماهنگی و عمرانی فرماندار این مسائل مطرح و مرتفع شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خوی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کارهای کارشناسی و بررسی زمین‌های نمایشگاه خودرو تا ۱۰ روز آینده به اتمام برسد. مراحل صدور پروانه نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به موافقت معاون هماهنگی و عمرانی فرماندار خوی از حمایت بانک‌های عامل تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم بعضی از افرادی که از طریق نمایشگاه خودرو کسب‌وکار می‌کنند، با هماهنگی معاون عمرانی فرماندار مقرر شد جلسه‌ای با مدیران بانک‌های عامل برگزار و نسبت به اعطای تسهیلات به واحدهای صنفی مذکور اقدام شود.

چهره‌آرا خاطرنشان کرد: فاز اول و دوم نمایشگاه‌های خودرو در شهرستان خوی به‌زودی به نتیجه خواهد رسید و اگر مطالبه و تقاضای مردم در این خصوص بالا باشد با همکاری تمام ادارات، در مناطق دیگر نیز جانمایی و اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروسه کارشناسی نمایشگاه خودرو، طی ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید و مراحل اولیه صدور پروانه واحدهای نمایشگاه آغاز خواهد شد.‌

کد خبر 658387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.