نقل‌مکان بازیکن گیتی‌پسند به نماینده فوتسال ویتنام!

ابوالقاسم عروجی بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال گیتی‌پسند، به‌عنوان بازیکن کمکی برای رقابت‌های شرق آسیا راهی تایسون‌نام ویتنام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی فوتسال شرق آسیا ASFF در فصل ۲۰۲۳ به‌زودی آغاز می‌شود و در یکی از جدیدترین اتفاقات فوتسال قاره‌کهن در سال‌های اخیر، باشگاه تایسون‌نام ویتنام با ارسال پیشنهاد رسمی برای ابوالقاسم عروجی، از وی درخواست کرد تا در نقش بازیکن کمکی به صدرنشین لیگ ویتنام بپیوندد.

از همین‌رو، ابوالقاسم عروجی عصر روز گذشته تهران را به مقصد بانکوک، شهر میزبان رقابت‌های ASFF ترک کرد تا به اردوی تایسون‌نام ویتنام اضافه شده و تمرینات خود را به‌همراه سایر بازیکنان این تیم برای حضور در این تورنمنت شش‌جانبه برگزار کند. لازم به‌ذکر است عروجی امروز به‌صورت رسمی توسط تایسون‌نام معرفی شد.

گفتنی است رقابت‌های قهرمانی ASFF با حضور شش تیم از کشورهای ویتنام، استرالیا، اندونزی، مالزی، تایلند و میانمار از فردا _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ به مدت یک‌هفته در شهر بانکوک برگزار خواهد شد و تایسون‌نام ویتنام نیز در مرحله گروهی با تیم‌هایی از اندونزی و استرالیا مصاف خواهد کرد.

کد خبر 658381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.