سعید عزت‌اللهی به لیگ برتر دانمارک برمی‌گردد

سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی وایله‌کلاب این شانس را دارد تا با این تیم قهرمان لیگ دسته‌اول شود و به سطح اول فوتبال دانمارک بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال وایله‌کلاب که فصل گذشته پس از دو سال یک‌بار دیگر به لیگ دسته‌اول دانمارک سقوط کرده بود، در فصل جاری مدعی عنوان قهرمانی این لیگ و صعود دوباره به سطح نخست فوتبال دانمارک است و به‌نظر می‌رسد این امر در انتهای رقابت‌های فصل ۲۳-۲۰۲۲ محقق شود.

وایله‌کلاب که سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی را در اختیار دارد روز گذشته _یک‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم (گروه صعود) از ساعت ۱۶:۳۰ در برابر هلسینگور ایستاد و موفق شد با دو گلی که دقایق شش و هشت وارد دروازه میهمان کرد در نهایت به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

سعید عزت‌اللهی نیز از دقیقه ۶۶ به‌جای حمزه بری وارد زمین شد و حدوداً ۳۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما آمار خاص و جالب‌توجهی به‌ثبت نرساند. هافبک شماره ۶۰ ایرانی وایله در فصل جاری ۱۷ بار برای این تیم به‌میدان رفته و یک گل و دو پاس‌گل برجای گذاشته است.

باتوجه به نتایج وایله در هفته‌های اخیر، این تیم در گروه شش‌تیمی صعود با ۵۶ امتیاز و اختلاف چهار امتیازی نسبت به تیم تعقیب‌کننده‌اش، صدرنشین است و شانس بسیار فراوانی برای قهرمانی لیگ دسته‌اول و بازگشت به لیگ برتر دانمارک دارد تا سعید عزت‌اللهی نیز بتواند در سطح اول فوتبال دانمارک به‌میدان برود.

کد خبر 658377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.