بیش از ۲۵ هزار توانخواه بهزیستی در اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در استان اصفهان ۲۵ هزار و ۹۲۰ توانخواه بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت داریم که تمام این افراد می‌توانند با مراجعه به ۳۲۲ مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی در استان اصفهان از پوشش بیمه‌ای ویژه در حوزه توانبخشی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین صفاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان بهزیستی، افراد تحت پوشش بهزیستی از حمایت ویژه بیمه سلامت برخوردار هستند، اظهار کرد: توانخواهان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی برای انجام خدمات فیزیوتراپی و ۵۹ کد خدمت توانبخشی حمایت ویژه بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

وی افزود: پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی معلولان براساس تعرفه مالکیت مرکز ارائه‌دهنده خدمت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه، تاکنون بالغ بر ۲۷۷ میلیون تومان هزینه توانبخشی به‌صورت ویژه برای ۹۸ بیمار معلول در استان اصفهان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان ۲۵ هزار و ۹۲۰ توانخواه بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت داریم که تمام این افراد می‌توانند با مراجعه به ۳۲۲ مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی در استان اصفهان از پوشش بیمه‌ای ویژه در حوزه توانبخشی استفاده کنند.

کد خبر 658334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.